Idealny marketingowiec


Idealny marketingowiec.


Poniższy artykuł to pewnego rodzaju poradnik dla marketingowców i ich klientów, a nawet… nowelka fantastyczna dla każdego z czytelników. Nie istnieje bowiem pracownik idealny – możemy jedynie do tego ideału dążyć. Na podstawie zebranych doświadczeń oraz opinii i konkretnych wydarzeń postaram się spróbować wykreować ideał pracownika agencji reklamowej, czy marketingowej. Warto choć trochę próbować się zbliżyć do niego z kilku względów – rzecz jasna, aby lepiej obsługiwać klientów, generować większe zyski, a także nie nabawić się zawału serca podczas niejednej trudnej potyczki, zarówno z klientem, jak i współpracownikami. Czytajcie wszyscy i zobaczcie, czy idealna agencja marketingowa z idealnymi marketingowcami naprawdę istnieje.

1. Cierpliwy

Im więcej cierpliwości, tym lepiej. Zarówno w stosunku do klientów, jak i do samego siebie. Po pierwsze, klient, który kupuje daną usługę, tak naprawdę nie rozumiejąc, po co mu ona i na czym ona polega, to wciąż niestety codzienność w tej branży. Im spokojniej podejdziesz do tematu, tym lepiej dla klienta, firmy i Ciebie samego. W końcu wszystko da się pokojowo rozwiązać i wytłumaczyć, wymagać to może jednak nieraz naprawdę anielskiej cierpliwości oraz umiejętności powtarzania tego samego zdania innymi słowami na kilkadziesiąt sposobów – aż do skutku. Z drugiej strony, cierpliwość przyda się także w stosunku do własnej pracy. Nieraz irytujesz się na brak efektów, czy nawet na złą sytuację w firmie, brak awansu, możliwości rozwoju. Niekiedy jedyne co możesz zrobić, to po prostu uzbroić się w cierpliwość.

2. Elastyczny

Sytuacja, która zapewne byłaby idealna według niektórych klientów, szefa, a także nieraz według Ciebie samego to taka, w której byłbyś gotowy do pracy przez 24 godziny na dobę. Nawet nie chodzi o to, abyś pracował tak długo, ale był gotowy pracować. Znaczy to mniej więcej tyle, że odbierasz każdy telefon nawet w środku nocy i natychmiastowo rozwiązujesz problem, który się pojawił. Nierealne, prawda? Rzeczywistość jest taka, że istotnie, im bardziej elastyczny możesz być w swoich działaniach, tym lepiej, tym zapewne więcej możesz zaoferować swoim klientom i tym bardziej doceni Cię Twój przełożony. Zachowaj jednak pewne granice, Twoje życie nie może być wyłącznie pracą i każdy powinien to zrozumieć.



3. Wszechwiedzący i kreatywny

Te cechy zestawiam razem, ponieważ bardzo często idą ze sobą w parze w realnym życiu. Znacie pewnie sytuację, której podsumowanie można ująć w ten sposób: „Coś się zepsuło. Zrób coś z tym”. Nasz marketingowy i reklamowy ideał musiałby być w stanie samodzielnie rozwiązać każdy problem, nie potrzebować nigdy niczyjej pomocy. Nie ma osoby, która w swojej pracy nie poprosiłaby o wsparcie kogoś innego, nie zepsułaby czegoś, czy nie spotkała się z sytuacją, na którą mogłaby jedynie odpowiedzieć: „nie wiem”. Ideał nie może tak postąpić. Ideał zna wszystkie nowinki i umie sobie z nimi poradzić, naprawi każdy problem klienta oraz będzie wiedział to, czego szef nie będzie miał czasu się dowiedzieć. Znajome, czyż nie?

Oczywiście artykuł ten ma nieco ironiczny i humorystyczny wydźwięk, lecz powstał na podstawie tego, z czym można spotkać się na co dzień pewnie w każdej agencji reklamowej i marketingowej. Przeczytaj więc go, zarówno kliencie, poszukujący pozycjonowania strony internetowej w Poznaniu, właścicielu dużej agencji reklamowej, obsługującej największe firmy w Polsce z Warszawy, jak też każdy pracowniku branży, nawet z małego Szczecinka, Kołobrzegu lub innego miejsca naszego pięknego kraju. Każda współpraca będzie o wiele łatwiejsza i skuteczniejsza, jeśli wszyscy zaczniemy się traktować poważnie i uczciwie. Może to banalne, ale warto o tym przypominać. Zawsze.


Autor artykułu

Autorem artykułu jest Web Lider - agencja interaktywna oferująca pozycjonowanie stron i kampanie Google AdWords.

Może Cię zaintersować:

- Marzysz o lepszej pracy? Branżowy język obcy ci w tym pomoże!

- Czym kierować się wybierając modny zegarek?

- Diabeł tkwi w szczegółach, czyli jak wybrać zegarek na rękę?

- Kryteria wyboru zegarków męskich

- Moda męska na wiosnę 2018. Co mężczyzna powinien mieć w swojej szafie?

- Przyszłość smartfonów - jak rozwiną się urządzenia mobilne?

- Pendrive, power bank, czy głośnik Bluetooth - co najlepiej sprawdzi się w roli gadżetu reklamowego?

Data publikacji: 2018-03-30, ostatnia zmiana: 2018-10-23

ZOBACZ OGŁOSZENIA

Pożyczki ! Mozliwość złożenia wniosku ONLINE !
Nowy Sącz
(woj. małopolskie)
Bramy-siłowniki.
Suwałki
(woj. podlaskie)
Skrzynka na grób, cena z montażem tel. 504-746-203. Obudowa grobu. Wrocław
Wrocław
(woj. dolnośląskie)
Fotografia produktowa, zdjęcia katalogowe oraz na strony www
Kraków
(woj. małopolskie)
Złota rączka Wrocław, cennik, tel. 504-746-203. Fachowiec, pomoc
Wrocław
(woj. dolnośląskie)
Garaż blaszak garaże blaszane transport gratis producent
Rzeszów
(woj. podkarpackie)
Leasing bez BiK - dla każdego , 100 % bez sprawdzania Baz i dochodów !
Miechów
(woj. małopolskie)
Sesje plenerowe fotograf
Warszawa
(woj. mazowieckie)
Tłumacz ustny języka włoskiego - Krosno, Nowy S  / południowa Polska / Północne Włochy
Rzeszów
(woj. podkarpackie)
Serwis komputerów, laptopów, telefonów i tabletów Lux Serwis Warszawa Ursynów
Warszawa
(woj. mazowieckie)
Szybkie projekty kuchni i łazienek
Warszawa
(woj. mazowieckie)
Usługi dekarskie//Montaż rynien//PWR AlpineGroup
Nowy Targ
(woj. małopolskie)

ZOBACZ POWIĄZANE ARTYKUŁY NA BLOGU

W jaki sposób znaleźć najlepszą ofertę kredytu gotówkowego?
Bez względu na sytuację gospodarczą, rynek bankowy wciąż kusi nas reklamami kredytów konsumpcyjnych, które możemy wydać na dowolny cel. Sytuacja związana ze stopami procentowymi obecnie sprzyja zaciąg...
Data publikacji: 2020-10-19
Jak zarabiać w Internecie do 1000 zł i znacznie więcej? Poradnik zarabiania online
Każdy z nas chciałby otrzymać dodatkowe 100, 300, 500, 1000 zł, bądź więcej każdego miesiąca. Tak, by poprawić swój budżet domowy, spłacić długi bądź zbierać pieniądze na wakacje i gromadzadzić oszczę...
Data publikacji: 2020-06-12
Czy pozycjonowanie stron się opłaca?
Pozycjonowanie stron stało się nieodłącznym elementem strategii marketingowej, a na rynku pojawia się coraz to więcej agencji wyspecjalizowanych w tego rodzaju usługach. Czy warto jednak wydać - częst...
Data publikacji: 2020-06-05
Pomoc adwokata w sprawach z zakresu prawa pracy
Prawo pracy to jedna z najważniejszych gałęzi prawa. Zapraszamy do artykułu dla każdego pracownika!
Data publikacji: 2020-05-25