Warszawa Mazowieckie
Wynagrodzenie: 9000 - 12000 PLN
Nasz Klient to siła i doświadczenie spółek od lat działających w branży telekomunikacyjnej. Podstawową działalnością firmy jest świadczenie nowoczesnych usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych i dostępu do Internetu. Firma posiada wieloletnią praktykę w branży telekomunikacyjnej świadcząc usługi dla operatorów, resellerów oraz klientów biznesowych. Firma jest także jedną z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla krajowego i międzynarodowego rynku hurtowego.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy doświadczanego Managera Sprzedaży, który posiada doświadczenie w branży telekomunikacyjnej na rynku hurtowym.
Manager Sprzedaży
Wymagania:
* Minimum 4-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i B2C
* Minimum 2-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
* Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacji hurtowej do Klientów
* Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającej płynną komunikację z klientami zagranicznymi (min B2+)
* Umiejętności pracy dla wielu klientów jednocześnie oraz w prowadzeniu kilku projektów jednocześnie
* Postawy otwartości na wyzwania, chęci do pracy, rozwoju i zdobywania nowych umiejętności
* Samodzielności oraz dobrej organizacji pracy
* Komunikatywności, kreatywności i szybkości uczenia się
* Dobra znajomości MS Office
Oferujemy:
* Turkusowe, zwinne podejście do pracy
* Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe, ukierunkowane na rozwój osobisty
* Możliwość kreowania trendów i zdobywania doświadczenia w nowościach rynkowych
* Pracę w firmie, szeroko rozpoznawanej na krajowym i zagranicznym rynku
* Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole w Warszawie
* Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
* Benefity: opieka medyczna, nauka języków obcych, dofinansowanie do karty Multisport
* Zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy
* Wynagrodzenie podstawowe 9000 - 12000 PLN netto + VAT (6000 - 9000 PLN netto UoP)
Obowiązki:
* Poszukiwanie, rozwijanie oraz identyfikowanie możliwości biznesowych z nowymi i obecnymi partnerami/klientami
* Przygotowywanie ofert handlowych, analiza ofert kosztowych i trendów rynkowych
* Zarządzanie umowami z partnerami/klientami
* Promowanie nowych projektów zgodnie z portfolio usług
* Tworzenie i realizacja założonego planu sprzedaży.