13-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w Centrum,
w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność:od zaraz.
Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy.
Jest to kreatywne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm oparte na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Pozwala z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej.
Płatność uzależniona jest od ilości pracowników.
Miesięczne koszty najmu to 1250-1300 PLN netto za jedną osobę.
W ramach opłaty, Najemca otrzymuje:
-całodobowy dostęp,
-Wi-Fi,
-kawa i herbata,
-przestrzeń eventowa,
-telefonia IP,
-funkcjonalna i wyposażona kuchnia,
-w pełni umeblowane biuro,
-sale konferencyjne,
-pokoje do nieformalnych spotkań,
-urządzenia wielofunkcyjne,
-serwis sprzątający,
Inne udogodnienia:
-siłownia,
-rowerownia,
-prysznice,
Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym.
Inne zalety:
-Dostęp do nowoczesnej infrastruktury całego kompleksu oraz do wszystkich udogodnień (centrum danych, parkingi, kluby fitness, restauracje i kawiarnie, tereny zieleni, wypożyczalnie rowerów i wiele innych).
-Zachowanie własnego stylu pracy firmy
Umowa:
- jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony
-brak kaucji przy umowie najmu.
Istnieje możliwość zarejestrowania biura wirtualnego w cenie, bądź wynajęcia dodatkowo parkingu samochodowego (200 PLN), a także rowerowego (30 PLN).
Uwagi:
-wielkość powierzchni podana w ofercie jest wartością orientacyjną: w ramach umowy Najemca korzysta z prywatnego biura oraz z otwartej powierzchni coworkingowej.
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Na 3-poziomowym parkingu podziemnym znajduje się 460 miejsc parkingowych. Kompleks został zaprojektowany zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami oraz spełnia wszystkie międzynarodowe wymogi.
Zalety lokalizacji:
Budynek położony jest niedaleko jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
.