Warszawa Mazowieckie
Wynagrodzenie: 8000 PLN
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma, która jest liderem w świadczeniu kompleksowych usług z zakresu obsługi klienta. W swojej ofercie posiada rozwiązania oparte na najnowszych technologiach, takich jak sztuczna inteligencja, cyfrowe doświadczenie klienta oraz zaufanie i bezpieczeństwo. Firma jest także pionierem w dziedzinie pracy zdalnej, oferując elastyczne możliwości zatrudnienia w różnorodnych obszarach, od tłumaczeń po przetwarzanie back-office. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i nieustannemu dążeniu do innowacji, nasz klient zapewnia usługi na najwyższym poziomie, współpracując z branżami takimi jak opieka zdrowotna, bankowość, podróże, gry wideo, handel detaliczny oraz motoryzacja. Poszukujemy ambitnych kandydatów, którzy chcą dołączyć do międzynarodowego zespołu i rozwijać swoje kompetencje w dynamicznym i wspierającym środowisku. Jeśli jesteś gotowy na wyzwania i chcesz być częścią firmy, która naprawdę wpływa na poprawę doświadczenia klienta na całym świecie, zapraszamy do aplikowania.
Sales Development Representative (z j. niemieckim)
Wymagania:
* Znajomość niemieckiego na poziomie min. C1
* Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
* Entuzjastyczne podejście do sprzedaży oraz otwartość w kontakcie i obsłudze klienta
* Gotowość do odwiedzenia biura w Krakowie raz w miesiącu na 3 dni (wszystkie koszty wyjazdu są pokrywane)
* Proaktywność i chęć nauki
Dodatkowe atuty:
* Zainteresowanie rozwiązaniami IT
* Doświadczenie w pracy na targetach
Oferujemy:
* Umowę o pracę
* Gwarantowany bonus przez pierwsze 3 miesiące o wysokości 2700 zł brutto miesięcznie
* Praca hybrydowa z Krakowa, Poznania lub Warszawy
* Profesjonalny onboarding, szkolenia
* Wiedza i najlepsze praktyki sprzedażowe od lidera w dziecinie bezpieczeństwa danych
* Realne szanse na rozwój (Inside Sales Representative, Customer Success Representative, Inside Channel Manager)
* Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Medicover sport, program Buddy, bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków)
Obowiązki:
* Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami przez telefon i e-amil (otrzymasz gotową listę klientów, którzy już wyrazili zainteresowanie)
* Branie udziału w wewnętrznych spotkaniach produktowych w języku niemieckim i angielskim
* Budowanie relacji z ekspertami ds.sprzedaży, dyrektorami, CFO, specjalistami IT oraz CEO
* Doskonalenie najlepszych praktyk sprzedażowych
* Analiza potrzeb klienta.