Oferta pracy
REFERENT DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA WYSYŁEK DZIAŁU SPRZEDAŻY DIY
Zakres obowiązków
Obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentów sprzedażowych, administracja i realizacja zamówień klientów, planowanie wysyłek.
Oczekujemy: Dobra znajomość języka angielskiego. Wykształcenia minimum średnie. Dobrej znajomości Ms Office-Excel. Komunikatywności, otwartości i umiejętności negocjacyjnych w kontaktach z klientem. Oferujemy: Ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie. Możliwość realizacji własnych pomysłów. Pracę w oparciu o umowę o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy. Pakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmie. CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława lub [email protected]
Wymagane wykształcenie: średnie zawodowe
Dodatkowe wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie od 4 300 do 4 300 PLN
+ premia
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail:
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
[email protected]
Miejsce pracy: Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Dodatkowe informacje: CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres:
SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława
lub rekrutacja.logistic @szynaka.pl Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Jednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa
moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.
W razie chęci uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach proszę dopisać:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych również w przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska.
.