Oferta pracy
PODINSPEKTOR K/M
Zakres obowiązków
Obsługa komputerowej bazy danych świadczeniobiorców Ośrodka przy zachowaniu przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, sporządzanie decyzji administracyjnych i postanowień z zakresu pomocy społecznej, prowadzenie ewidencji sporządzanych decyzji administracyjnych i postanowień z zakresu pomocy społecznej, przygotowywanie wysyłek świadczeń oraz rozliczeń, w tym dokonywanie comiesięcznych rozliczeń składek z ZUS, sporządzanie raportów miesięcznych i zgłoszeń do ubezpieczenia klientów OPS, sporządzanie upomnień w sprawie nienależnie pobranych świadczeń oraz sporządzanie tytułów wykonawczych.
Godziny pracy: 8-16;
Wymagania konieczne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie zawodowe, (Kierunek: ekonomia, administracja, rachunkowość)
- staż pracy 3 lata.
- komunikatywna znajomość języka polskiego;
Wymagania pożądane:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, w tym ustawy o pomocy społecznej,
- znajomość KPA,
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość programu POMOST STD,
- znajomość programu Płatnik
Pożądane kompetencje:
- terminowość,
- dokładność,
- sumienność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- dobre umiejętności organizacyjne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był
prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne, osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawiania oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego jeżeli dotyczy, podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zgodnie z art.4 ust.11 RODO udzielam zgody dobrowolnie, oraz że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. podpisana klauzula informacyjna RODO dostępna na stronie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów, podpisana klauzula rekrutacyjna dostępna na stronie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów
Kontakt: [email protected]
Wymagane wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia, administracja, rachunkowość
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 5 000 do 5 000 PLN
+ dodatek za staż pracy;
+ dodatek motywacyjny wg. regulaminu wynagradzania;
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: e-mail:
OPS Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
[email protected]
Miejsce pracy: Falęcka .