klimatyzowany lokal biurowy o pow. 250 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na 4 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Kameralne biuro do wydielenia z większego modułu biurowego.
Układ pomieszczeń może być zaaranżowany zgodnie z potrzebami klienta.
Biuro jest doskonale doświetlone dzięki obecności dużych okien.
Położone jest od spokojnej strony biurowca, pełnej zieleni.
Standard powierzchni biurowej:
-klimatyzacja
-uchylne okna
-podwieszane sufity
-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space
-wykładzina,
Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 12,50 EUR/m2 (3125 EUR),
-opłaty eksploatacyjne: 27 PLN/m2 (6750 PLN)
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych ( 2,36%).
Zastosowanie stropu chłodzącego podnosi komfort przebywania w pomieszczeniu i jest tańsze w eksploatacji. Chłodzenie i ogrzewanie jest pokrywane w opłacie eksploatacyjnej i nie stanowi dodatkowego kosztu dla najemcy.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Sala konferencyjna:
W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa.
Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym.
Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
Miejsca postojowe w garażu podziemnym.
-80 EUR/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,
Umowa:
-czas określony: minimum 3 lata,
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.
Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.
Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.
Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych
Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wy.