Warszawa Mazowieckie
Wynagrodzenie: 11300 - 16600 PLN
Dla naszego klienta, firmy, która z pasją tworzy najwyższej jakości kursy poprzez platformę edukacyjną poszukujemy osoby na stanowisko Interactive/Experience Designer.
Interactive/Experience Designer
Wymagania:
* min. 3 lata doświadczenia komercyjnego na podobnym stanowisku
* Doświadczenie zawodowe w projektowaniu interakcji i doświadczenia użytkownika, preferowane w branży edukacyjnej, gamingowej lub pokrewnych.
* Doświadczenie w Figmie i Adobe Creative Suite
* Podstawowa znajomość HTML, CSS
* Doświadczenie w prowadzeniu badań UX
* Znajomość języka angielskiego i polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
* Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne.
* Umiejętność pracy samodzielnej: własne pomysły, planowanie zadań, projektowanie, składanie raportów, kontakt z zespołem technicznym
* Umiejętność tworzenia responsywnych projektów (np. dla chromebooków)
* Wykształcenie wyższe lub równoważne doświadczenie zawodowe w dziedzinie projektowania oraz interakcji człowiek-komputer.
* Silne portfolio z projektami UX/UI, które pokażą samodzielną pracę i wysokiej jakości skoncentrowane na użytkowniku projekty (nie muszą być komercyjne) załączone w aplikacji poprzez link w CV lub w jednym dokumencie),
Oferujemy:
* Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej.
* Szanse rozwoju zawodowego i uczestnictwa w projektach innowacyjnych.
* Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.
* Wynagrodzenie w dolarach: 17-25 USD/h czyli 3000-4200 USD/m *podana kwota w złotówkach jest orientacyjna i zależna od kursu USD*
* Kontrakt czyste B2B z firmą w USA,
* Ciekawe projekty UX/UI, graficzne i wideo,
Obowiązki:
* Tworzenie workflows i views dla RWB (Responsive Web Application),
* Testowanie zaprojektowanych rozwiązań pod względem intuicyjności i doświadczeń użytkownika,
* Sugestie zmian i potencjalnych usprawnień projektów UX,
* Prowadzenie badań UX, głównie poprzez analitykę (np. Google Analytics),
* Tworzenie ilustracji wektorowych.
* Współpraca z zespołem projektowym, w tym programistami, designerami i menedżerami, aby zapewnić spójność i jakość projektu.
* Śledzenie najnowszych trendów w projektowaniu interakcji i doświadczenia użytkownika oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań..