Oferta pracy
INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W SEPÓLNIE KRAJEŃSKIM/REFERAT UBEZPIECZEŃ
(NR 2360)
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji,
- obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego,
- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu,
- prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku
pracy,
- opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń,
prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego,
- opracowywanie wniosków o ulgi i umorzenia z tytułu składek na ubezpieczenie,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zakresu ubezpieczenia społecznego,
- przygotowywanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczenia
społecznego.
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu
biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Budynek w którym będzie wykonywana praca nie jest dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny
brak windy. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Planowana data rozpoczęcia pracy: wrzesień 2024 r.
Wymagania konieczne:
- wymagane wykształcenie: średnie lub wyższe, preferowane administracyjne lub ekonomiczne,
- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,
- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE,
- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,
- umiejętność sporządzania pism i notatek,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- orientacja na interesanta,
- co najmniej 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany.
Wymagane wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie od 4 300 PLN
kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Miejsce pracy: Kościuszki 13, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Dodatkowe informacje: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie lustracyjne/informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego o którym/której mowa w ustawie z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 20.