Trek Supercaliber SL 9.6 to rower górski z włókna węglowego, który zjada każdy singletrack na śniadanie i rwie się w kierunku mety. Wykorzystuje ramę z włókna węglowego oferującą równowagę sztywności i pochłaniania nierówności, dzięki czemu przekazuje moc, gdy jej potrzebujesz, a zawieszenie tylne IsoStrut gwarantuje dość skoku na pokonanie przeszkód rozsianych po współczesnych trasach XC. Wyposażony jest w 12-biegowy napęd Shimano SLX, dzięki czemu masz przełożenie na każdy podjazd i ucieczkę. Trek Supercaliber SL 9.6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz roweru na wyścigi cross-country i chcesz zawieszenia, które zadba o komfort jazdy. Chcesz czerpać korzyści z rama z włókna węglowego i IsoStrut, a także oczekujesz wytrzymałych części, na których możesz polegać i z czasem usprawnić. Użyte technologie Rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego OCLV Mountain. Widelec amortyzowany RockShox Recon Gold RL ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Motion Control o skoku 110 mm oraz zawieszenie tylne IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe o 80 mm skoku. Napęd Shimano złożony z komponentów Deore i SLX, kierownica z włókna węglowego OCLV oraz regulowana sztyca podsiodłowa Bontrager Line. Ponadto niezawodne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano dla pewnego hamowania. Jaki jest Supercaliber? Jeśli czujesz się na trasie wyścigu jak w domu i szukasz potężnej maszyny do XC, Supercaliber SL 9.6 będzie dla Ciebie idealny. Stworzony został do cross country, z nowoczesną geometrią wyścigową oraz zawieszeniem wybierającym największe nierówności, dzięki czemu popędzisz żwawo do mety. Dlaczego pokochasz Treka Supercaliber Otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm oraz mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC Z IsoStrut zyskujesz łatwe w regulacji, świetnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów Włókno węglowe OCLV Mountain SL pochłania wibracje i zapewnia sztywność karbonu w niższej cenie. Brak łączników piwotów zmniejsza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności Napęd 12-biegowy Shimano oferuje ogromny zakres przełożeń, dzięki czemu z lekkością pokonasz podjazdy i popędzisz ile sił w nogach po płaskim Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe SL OCLV Mountain, IsoStrut, uniwersalny hak UDH, 80 mm skoku Widelec RockShox Recon Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 100 mm skoku Amortyzator Trek IsoStrut, RockShox SIDLuxe, 2-pozycyjne tłumienie z manetką Maks. kompatybilny skok widelca 120 mm (533 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Shimano MT400, centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Shimano MT410B, centerlock, Boost148, oś przelotowa 12 mm Obręcz Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,40" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano SLX M7100, długi wózek Wkład suportu Shimano MT500, 92 mm, PressFit Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów Maks. wielkość zębatki 1x: 38T, min. 30T Komponenty Siodełko Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca Rozmiar: S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości Rozmiar: M, M/L TranzX JD-YSP18, 120 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 403 mm długości Rozmiar: L, XL TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 470 mm długości Kierownica Rozmiar: S Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm Rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z ob.