Trek Session 9 to rower zjazdowy do zadań bojowych z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Wykorzystuje najlepsze zawieszenie do DH, pierwszej klasy napęd i mocne hamulce czterotłoczkowe SRAM Maven Ultimate. Trek Session 9 jest dla Ciebie, jeśli... Absolutnie. Kochasz. Prędkość. Szukasz mocnego roweru DH, który nadąży za Twoimi potrzebami. Chcesz inteligentnej, umożliwiającej szybszą jazdę konstrukcji zawieszenia, dzięki której zachowasz kontrolę, a do tego najwyższej klasy widelca, dampera i hamulców. Użyte technologie Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku dampera RockShox Vivid Ultimate, amortyzator o skoku 200 mm RockShox Boxxer Ultimate ze sprężyną DebonAir+ i tłumieniem Charger 3, hamulce 4-tłoczkowe SRAM Maven Ultimate, napęd 7-biegowy SRAM X01 DH i kierownica z włókna węglowego. Jaki jest Session? Session to od zawsze optymalna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki konstrukcji zawieszenia, która zapewnia lepszą przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „kickbacku”, czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia. Nasz najwyższy model wyposażony jest też w najwyższej klasy widelec, damper i hamulce. Dlaczego pokochasz Treka Session 9 Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności. Dzięki praktycznie zerowemu „kickbackowi” pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody. Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera — 20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH. Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, sztywna oś przelotowa 157x12 mm, 200 mm skoku Widelec RockShox Boxxer Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3, przesunięcie 52 mm, BoostDH 110x20, Maxle Stealth, 200 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 250 x 72.5 mm Maks. kompatybilny skok widelca 200mm (602mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost, 29 cali Koło tylne Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50” Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,60", Widelec: Patrz dane producenta Napęd Manetka SRAM X01 DH, 7 speed Przerzutka tylna SRAM X01 DH, średni wózek Korba SRAM X01 DH, DUB 83, zębatka ze stopu aluminium 34T, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany Kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy Pedał Wellgo MG-1, korpus z magnezu, oś chromowo-molibdenowa, wymienne sworznie Maks. wielkość zębatki 1x: 36T, minimum 32T Komponenty Siodełko Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 145 mm Sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR T.