Trek Session 8 to rower zjazdowy z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Trek Session 8 jest dla Ciebie, jeśli... Praktycznie mieszkasz na trasach downhillowych w bike parku i szukasz szybkiego roweru zjazdowego o wybitnej przyczepności, który poradzi sobie z najostrzejszymi z nich dzięki konstrukcji zawieszenia pozwalającej zachować kontrolę od startu do mety. Użyte technologie Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku z tyłu z damperem Marzocchi Bomber, amortyzator 200 mm RockShox Boxxer Select z płynnym tłumikiem Charger RC, mocne hamulce 4-tłoczkowe Code R i 7-biegowy napęd SRAM GX. Dlaczego pokochasz Treka Session Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności. Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody. Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH. Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, sztywna oś przelotowa 157x12 mm, 200 mm skoku Widelec RockShox Boxxer, sprężyna DebonAir+, tłumienie Rush RC, przesunięcie 52 mm, Boost DH 110x20 Maxle Stealth, 200 mm skoku Amortyzator Rozmiar: R1 Marzocchi Bomber, sprężyna 400 funtów, 250x72,5 mm Rozmiar: R2 Marzocchi Bomber, sprężyna 450 funtów, 250x72,5 mm Rozmiar: R3 Marzocchi Bomber, sprężyna 500 funtów, 250x72,5 mm Maks. kompatybilny skok widelca 200mm Koła Koło przednie Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost, 29 cali Koło tylne Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50” Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta Napęd Manetka SRAM GX DH, 7-biegowa Przerzutka tylna SRAM GX DH, średni wózek Korba Truvativ Descendant DH, DUB 83, stalowa zębatka 34T, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany Kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy Pedał Wellgo BO-87B, korpus ze stopu aluminium, oś chromo-molibdenowa, wymienne sworznie Maks. wielkość zębatki 1x: 36T Komponenty Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm Sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm Stery FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5” (w zestawie miski do regulacji geometrii) Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze Tarcza hamulcowa Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 220 mm Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, mocowani.