Trek Rail 8 to nasz topowy elektryczny rower górski ze stopu aluminium z zawieszeniem o dużym skoku. Konfiguracja zawieszenia i osprzętu gotowa by poradzić sobie z najostrzejszymi trasami enduro, a z nowym mocnym systemem Bosch podjedziesz na kolejny zjazd szybciej niż wydawałoby się to możliwe. Wyposażony jest w sterowany bezprzewodowo napęd SRAM AXS gwarantujący niezawodną zmianę biegów nawet pod obciążeniem. Trek Rail 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz zdolnego do wszystkiego e-MTB o długim skoku, który poradzi sobie w każdej sytuacji. Chcesz konkretnej mocy potrzebnej na stromych odcinkach lub długich leśnych drogach, a także korzyści z usprawnionego zawieszenia na zjazdach. Ponadto najnowszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM dla precyzji zmiany biegów i niezawodności. Użyte technologie Solidna rama aluminiowa ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB) o pojemności 625 Wh, widelec amortyzowany RockShox Domane RC o skoku 160 mm z szerokimi 38 mm goleniami i sprężyną DebonAir oraz tłumieniem Motion Control, damper RockShox Deluxe Select+ o 150 mm skoku, inteligentny system Bosch Performance Line CX wspomagający do prędkości 25 km/h, manetka LED obsługująca Bluetooth® dla łączności i śledzenia aktywności w aplikacji eBike Flow. Bezprzewodowa przerzutka SRAM GX Eagle AXS i koła 29” Bontrager Line Comp 30 gotowe do użytku bezdętkowego. Jaki jest Rail? W tym Rail usprawnienia wprowadzono dokładnie tam, gdzie trzeba — w zawieszeniu, napędzie, sztycy regulowanej i nie tylko. Jeśli szukasz elektrycznego roweru górskiego z ramą aluminiową i osprzętem gotowym na wszystko, postaw na Rail 8. Dlaczego pokochasz Treka Rail 8 Rail Gen 3 powstał z myślą o wielkich przygodach i wyposażony w inteligentny system Bosch oferujący niezbędną moc oraz elegancką i łatwą w obsłudze manetkę LED z Bluetooth System ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) dostępny wyłącznie w rowerach Trek wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: chroni akumulator dzięki zamknięciu go w ramie, umożliwia jego wyjęcie z łatwością bez użycia narzędzi, a dodatkowo pozwala zamontować koszyk na bidon Rail utrzymuje porządek w kokpicie poprzez pominięcie wyświetlacza, ale z inteligentnym systemem z łatwością można go dodać Kontroler oferuje funkcję wspomagania prowadzenia Walk Assist i inteligentny tryb e-MTB, który automatycznie dopasowuje moc do terenu Zbudowany z zastosowaniem identycznych rozwiązań technologicznych w ramie jak w naszych wyjątkowych rowerach na szlaki, na przykład regulowanej geometrii Mino Link, rury dolnej Straight Shot poprawiającej sztywność i układu Active Braking Pivot (ABP) Dane techniczne* Rama Rozmiar: S Alpha Platinum Aluminium, zakrzywiona rura górna, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Rozmiar: M, L, XL Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox Domain RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona do e-MTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm Maks. kompatybilny skok widelca 170mm (580mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Opona Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,60", Widelec: Patrz dane producenta Napęd Manetka SRAM AXS POD Przerzutka t.