Trek Marlin+ 8 to elektryczny rower górski, który tylko czeka, by dodać mocy na szlaku. Silnik Bosch Active Line Plus zapewnia wspomaganie potrzebne na stromych podjazdach i długich trasach w korzystnej cenie, a widelec amortyzowany o skoku 120 mm dba o wygodne prowadzenie na trudnych odcinkach. Usprawnienia, takie jak przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła i opony oraz 12-biegowy napęd Shimano przekładają się na rower gotowy na każdą trasę. Trek Marlin+ 8 jest dla Ciebie, jeśli... Pragniesz dodatkowej mocy, ale nie uśmiecha Ci się puste konto. Chcesz korzystać z dużej liczby przełożeń potrzebnych na najróżniejszych szlakach, a także ochrony przed przebiciami, którą zapewniają szerokie 2,6” koła i opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Użyte technologie Rama z Alpha Platinum Aluminium o prawdziwej górskiej geometrii i widelec amortyzowany ze sprężyną o skoku 120 mm. Niezawodny napęd Bosch Active Line Plus 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h. Kompaktowy sterownik Purion 200 z wbudowanym wyświetlaczem i akumulator Powertube o pojemności 400 Wh. Zyskujesz 12-biegowy napęd Shimano Deore, hydrauliczne hamulce tarczowe i koła o szerokości 2,6” przystosowane do zastosowania bezdętkowego, które poprawiają przyczepność i chronią przed przebiciami. Jaki jest Marlin Plus? Marlin+ to idealny wybór dla wszystkich zainteresowanych wejściem w świat elektrycznych rowerów górskich. Sprawna na szlakach rama zapewnia pewne prowadzenie, a silnik Bosch Active Line Plus oferuje dość mocy, by ulżyć Ci podczas długich podjazdów. Dlaczego pokochasz Treka Marlin Plus Tryb AUTO wspomagania rozpoznaje momenty, gdy prędkość spada i odpowiednio dostosowuje moc Zawieszenie o 120 mm skoku wygładza nierówności, korzenie i wszelkie inne przeszkody Obsługa Marlin+ jest bajecznie prosta, a wspomaganie pracuje intuicyjnie, dzięki czemu możesz się skoncentrować na trasie, nie na skomplikowanym sterowaniu Świetnie przystosowana do terenu geometria umożliwia łatwą i pewną jazdę zarówno po singletrackach, jak i po mieście Dzięki licznym punktom mocowania dla bagażników i błotników dostosujesz swoją maszynę do jazdy po szlakach lub codziennych dojazdów do pracy Specyfikacja techniczna* Rama Rozmiar: XS Alpha Platinum Aluminium, zagięta rura górna, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, punkty mocowania bagażnika, błotników i nóżki, hak uniwersalny UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Rozmiar: S , M , L , XL Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania bagażnika, błotników i nóżki, UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Widelec Rozmiar: XS SR Suntour XCM 34, sprężyna, wstępne naprężenie, zwężana rura sterowa, blokada, przesunięcie 44 mm, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 100 mm skoku Rozmiar: S , M , L , XL RockShox Recon Silver RL, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, 120 mm skoku Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta Opona Rozmiar: XS , S Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,60” Rozmiar: M , L , XL Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60” Taśma na obręcz Bontrager TLR Napęd Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek Korba FSA CK-220, 165 mm długości Zębatk.