Trek Marlin 5 to gotowy na szlaki rower do codziennej jazdy, który świetnie się sprawdzi podczas codziennych przygód, tak na szlaku, jak i poza nim. Zbudowany jest na podstawie sprawnej ramy na szlaki z widelcem amortyzowanym i wyposażony w 9-biegowy napęd Shimano CUES oraz mocowania na bagażnik oraz nóżkę, które czynią go idealnym wyborem dla zaczynających jazdę po szlakach, jak też wszystkich szukających wygodnego i stabilnego roweru na dojazdy do pracy o wytrzymałości prawdziwego roweru górskiego. Trek Marlin 5 jest dla Ciebie, jeśli... Zaczynasz zabawę ze szlakami i szukasz prawdziwie górskiego roweru, który sprawdzi się również jako maszyna na dojazdy do pracy, a do tego będzie w nadzwyczaj korzystnej cenie. Użyte technologie Lekka rama z aluminium z wewnętrznym prowadzeniem linek oraz przewodów dla bezpieczeństwa i estetyki, usprawniony napęd 9-biegowy Shimano CUES, szeroki zakres przełożeń pozwalający zawsze znaleźć właściwe na dany teren, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, a do tego wygładzający nierówności widelec amortyzowany z blokadą. Jaki jest Marlin? Marlin 5 to świetna maszyna na każdą przygodę. Jest to też wszechstronny i popularny rower na kampusach, bo dzięki mocowaniom na bagażnik oraz nóżkę łatwo dodać akcesoria i przewieźć większy ładunek. Dlaczego pokochasz Treka Marlin 5 Marlin Gen 3 zapewnia sprawność potrzebną na trudniejsze trasy, a to dzięki prześwitowi na duże opony i zrelaksowanej, dodającej pewności geometrii gwarantującej stabilność zarówno na singletrackach, jak i w mieście Dzięki mocowaniom na bagażnik i błotnik łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy System osi Thru-Skew jest bezpieczniejszy, prostszy i mocniejszy, a dodatkowo sprawia, że zdjęcie tylnego koła, aby naprawić przebitą oponę, jest dziecinnie proste Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów ułatwia dodanie sztycy regulowanej, która pozwoli Ci w sekundę obniżyć siodełko dla bardziej komfortowego zjazdu Modele Marlin w rozmiarach XXS i XS mają zagiętą rurę górną i niższy przekrok, dzięki czemu ułatwia osobom o drobniejszej posturze wsiadanie i zsiadanie Specyfikacja techniczna* Rama Rozmiar: XXS , XS Alpha Silver Aluminum, zakrzywiona rura górna, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135x5 mm Rozmiar: S Alpha Silver Aluminum, wewnętrzne prowadzenie linek tylnej przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135x5 mm Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Alpha Silver Aluminum, wewnętrzne prowadzenie linek tylnej przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135x5 mm Widelec Rozmiar: XXS SR Suntour XCT 30, sprężyna, naprężenie wstępne, blokada hydrauliczna, przesunięcie 42 mm dla kół 26-calowych, zacisk QR 100 mm, 100 mm skoku Rozmiar: XXS SR Suntour XCM 30, sprężyna, blokada, regulacja wstępnego naprężenia, zacisk QR 100 mm, 100 mm skoku, kół 26-calowych Rozmiar: XS SR Suntour XCT 30, sprężyna, wstępne naprężenie, blokada hydrauliczna, przesunięcie 42 mm dla kół 27,5-calowych, 100 mm QR, 80 mm skoku Rozmiar: S SR Suntour XCT 30, sprężyna, wstępne naprężenie, blokada hydrauliczna, przesunięcie 42 mm dla kół 27,5-calowych, 100 mm QR, 100 mm skoku Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL SR Suntour XCT 30, sprężyna, wstępne naprężenie, blokada hydrauliczna, przesunięcie 46 mm dla kół 29-calowych, 100 mm QR, 100 mm skoku Maks. kompatybilny skok widelca 120mm, XXS: 80mm Koła Piasta przednia Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR Piasta tylna Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR Obręcz Bontrager Connection, dwuścienne, 32 otwory, szerokość 20 mm, wentyl Schrader Opona Rozmiar: XXS Bontrager XT3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 26 x 2,35” Rozmiar: XS , S Bontrager XT3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 27,5 x 2,40” Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager XT3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,40” M.