Celem szkolenia jest opanowanie najważniejszych technik sprzedażowych oraz profesjonalnego przygotowania do obsługi klienta w punkcie handlowym.
Ramowy program szkolenia:
JA i Moja Firma - wyznaczanie celów do osiągnięcia,
JA i Konkurenci - wyznaczanie różnic i podobieństw pomiędzy rozwiązaniami własnymi, a konkurencyjnymi,
Omówienie najważniejszych metod pozyskiwania klientów,
Dobór metod promocji do specyfiki działalności,
Techniki zwiększania sprzedaży,
Obliczanie kosztów promocji oraz ich opłacalności.
Korzyści:
Szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera,
Szkolenie stacjonarne prowadzone w trybie trener - uczestnik z nastawieniem na omówienie praktycznych zagadnień,
Praca na realnym przykładzie,
Indywidualne podejście do Uczestnika,
Możliwość szybszego przyswojenia materiału w porównaniu ze szkoleniem prowadzonym w kilkuosobowej grupie,
Możliwość dostosowanie programu szkolenia do potrzeb użytkownika,
Tempo nauki dostosowane do stopnia zaawansowania Uczestników,
Możliwość elastycznego dostosowania terminu szkolenia,
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:
Dobrać metody promocji do specyfiki swojej działalności,
Wskazać sposoby umożliwiające wyróżnienie się na tle konkurencji,
Zastosować w praktyce techniki zwiększające sprzedaż,
Obliczać koszty promocji oraz badać ich skuteczność.
Koszt szkolenia:
290 zł brutto/os.
Minimalna ilość Uczestników:
1
Maksymalna ilość Uczestników:
2
Typ szkolenia:
stacjonarne
Termin szkolenia:
możliwość samodzielnego ustalenia
Czas trwania:
5 godzin zegarowych
Miejsce szkolenia:
Rzeszów
Zaświadczanie o ukończeniu szkolenie:
TAK
Materiały szkoleniowe:
TAK
Poziom zaawansowania:
podstawowy / średniozaawansowany
Grupa docelowa:
Osoby zainteresowane rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej,
Osoby zatrudnione w handlu i usługach,
Właściciele oraz pracownicy firm z sektora MŚP.
Zamów: http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/strategie-promocji-lokalnej-firmy-szkolenie-stacjonarne/.