Warszawa Mazowieckie
Wynagrodzenie: 12000 - 18000 PLN
Dla naszego klienta, który jest autorem systemu wykrywania plagiatów prac naukowych i dyplomowych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista IT (Linux)
Wymagania:
* Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z systemem Linux.
* Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT.
* Umiejętność przeprowadzania migracji serwerów i aplikacji.
* Znajomość narzędzi do monitorowania wydajności systemu.
* Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych, w tym MySQL, Cassandra oraz Solr/Lucene.
* Umiejętność konfigurowania i monitorowania środowisk dla usług.
* Znajomość narzędzi administracyjnych, takich jak Jira, Google Workspace i Jenkins.
* Umiejętność zapewnienia wsparcia drugiej linii dla systemów.
* Umiejętność pracy w projektach rozwojowych oraz integracjach.
* Zrozumienie potrzeb infrastruktury biurowej.
* Język angielski na poziomie min. B2
Dodatkowe atuty:
* Znajomość języka rosyjskiego.
* Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, nastawienie na rozwój kompetencji, proponowanie nowych rozwiązań, samodzielność
Oferujemy:
* Interesującą pracę w dynamicznym zespole.
* Możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w innowacyjnych projektach.
* Pracę hybrydową w nowoczesnym biurze przy Metrze Marymont.
* Konkurencyjne wynagrodzenie.
* Płatne dni wolne na B2B (liczba do ustalenia z firmą)
* Pakiet benefitów pozapłacowych.
Obowiązki:
* Zapewnienie bezpieczeństwa systemu Linux oraz jego aktualizacji.
* Przeprowadzanie migracji serwerów i aplikacji.
* Monitorowanie wydajności systemu oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów.
* Odnawianie usług, w tym zarządzanie serwerami dedykowanymi i VPNami.
* Zarządzanie bazami danych, w tym pielęgnacja, replikacja, tworzenie kopii zapasowych oraz monitorowanie.
* Konfigurowanie i monitorowanie środowisk dla naszych usług.
* Administracja narzędziami takimi jak Jira, Google Workspace i Jenkins.
* Zapewnienie wsparcia drugiej linii dla naszych systemów.
* Udział w projektach rozwojowych, importach danych oraz integracjach.
* Zarządzanie infrastrukturą biurową..