Oferta pracy
REFERENT ADMINISTRACYJNY K/M
Zakres obowiązków
- obsługa administracyjna studentów i uczestników studiów podyplomowych i kursów, w tym prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych,
- współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Akademii w zakresie obsługi studiów wyższych, studiów podyplomowych i kursów,
- prowadzenie akt osobowych studentów i uczestników studiów podyplomowych i kursów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie elektronicznej dokumentacji przebiegu studiów i kursów w tym elektronicznie w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów USOS,
- prowadzenie korespondencji ze studentami studiów wyższych i uczestnikami studiów podyplomowych i kursów oraz różnymi instytucjami w sprawach dotyczących przebiegu kształcenia,
- sporządzanie sprawozdawczości dla organów Akademii,
- przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe: 3 lata;
- komunikatywna znajomość języka polskigo;
Zgłoszenia: [email protected]
Wymagane wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: archiwistyka
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie od 4 600 PLN
+ dodatek stażowy,
+ premia motywacyjna,
+ trzynaste wynagrodzenie,
+ pakiet socjalny,
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: e-mail:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
[email protected]
Miejsce pracy: Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Dodatkowe informacje: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
.