Staż z urzędu pracy
PRACOWNIK BIUROWY
Opis zadań
Zapoznanie się z przepisami, regulaminem organizacyjnym pracy:
1) zapoznanie z regulaminem pracy.
2) Instruktaż stanowiskowy.
3)Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u organizatora stażu.
II. Obsługa sekretariatu:
1) przyjmowanie i podział korespondencji:
a) rejestrowanie pism wychodzacych i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
b) wpisanie pism do książki nadawczej.
c) przepisywanie, adresowanie i wysyłanie korespondencji.
d)podział korespondencji przychodzacej na odpowiednie komórki organizacyjne,
e) przygotowanie korespondencji do wysłania.
f)nadawanie i odbiór korespondencji z placówki pocztowej.
1) Przestrzeganie obiegu dokumentów( zgodnie z instrukcją kancelaryjną Krajowego Biura Wyborczego)
3)Znakowanie pisma zgodnie z zasadami systemu bez dziennikowego.
III. Obsługa interesantów:
1)Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.
2) Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.
3)odbieranie tekefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.
4) kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki.
5)Łączenie rozmów wychodzacych
6) Wysyłanie i odbieranie faksów.
IV. Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, min sporządzanie róznego rodzaju pism (w tym pism urzędowych)
1)Kompletowanie dokumentów.
2) obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych ( faksu, kserokopiarki,skanera itp).
V. Prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień:
1)Sporzadzanie list obecności.
2) Prowadzenie rejestru wyjśc słuzbowych.
VI. Archiwizacja dokumentacji.
wykształcenie wyższe, znajomośc obsługi programu MS Word, MS Excel, MS Outlook, znajomość podstaw funkcjonowania administeacji publicznej, retelność, umiejętnośc współpracy, komunikatywność
Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie 1 790,3 PLN
Apilikuj poprzez urząd pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, oferta: StPr/2024-04-04/0786
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Dodatkowe informacje: skierowanie
.