POD/INSPEKTOR/STARSZY SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI (Zarobki: od 6 000 PLN) - Koszalin, Oferta pra

Szczegóły

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę

Wymiar godzin:
pełen wymiar


Opis

Oferta pracy
POD/INSPEKTOR/STARSZY SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI

Zakres obowiązków
1. przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji,
2. przygotowywanie zleceń, zlecenia i odbiory dokumentacji technicznej w oparciu o wytyczne projektowe Działu Uzgodnień i Rozwoju,
3. przygotowywanie wniosków o wydanie zezwoleń na realizację inwestycji i zadań remontowych,
4. przygotowywanie umów o wykonawstwo, zlecanie robót i usług, ich nadzorowanie, rozliczanie i odbiory (w tym gwarancyjne
5. przygotowanie dokumentów niezbędnych do zakończenia robót, uzyskania prawa do użytkowania i eksploatacji,
6. przygotowanie dokumentów niezbędnych do przejęcia inwestycji na majątek ZDiT,
7. udział w przekazywaniu placów budów i odbiorach (w tym gwarancyjnych) inwestycji i zadań remontowych realizowanych przez Dział,
szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stronie BIP ZDiT w Koszalinie
Wymagania niezbędne:
Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu na umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wykształcenie wyższe techniczne: budownictwa o specjalności drogowej lub pokrewne, inżyniera środowiska, geodezja,
- w przypadku podinspektora staż pracy nie wymagany,
- w przypadku inspektora 3 lata stażu,
- w przypadku starszego specjalisty 5 lat stażu pracy.
Wymagania dodatkowe ( pożądane ):
- znajomość regulacji prawnych: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych,
- znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego,
- ogólna znajomość zasad kosztorysowania,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość pakietu MS Office, Excel, programu "Rodos"
- umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania czasem pracy i pracą pod presją czasu, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej.

Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:

Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 6 000 PLN

Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta:
Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
943118060
[email protected]
Miejsce pracy: Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Dodatkowe informacje: dodatkowe informacje: praca na czas określony: 6 miesięcy, praca w godz. 7:00 -15:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP ZDiT w Koszalinie
.

Zobacz cały opis

Zobacz w CBOP
Obserwuj

Zobacz na mapie:
Płock
woj. mazowieckie

Wystawiający:
Firma

Dane wystawiającego:
CBOP

Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy


Kategoria: Inspektor
(w dziale: Praca)

Ilość wyświetleń: 1
Data dodania: 2024-04-26

Zgłoś naruszenie
CBOP
Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy

Powołaj się na Sprzedawacz.pl

ZADZWOŃ WYŚLIJ SMS
ZAMKNIJ

Kupuj bezpiecznie na Sprzedawaczu za pomocą platformy Trustap!

Rozpocznij zakup

Zobacz jak to działa ➔

Czytaj więcej
ZAMKNIJ