Oferta pracy
PODINSPEKTOR
Zakres obowiązków
wykonywanie zadań związanych z programowaniem i zarządzaniem, opracowywanie Instrukcji Wykonawczych Instytucji Pośredniczącej, wykonywanie obowiązków dotyczących procedury odwoławczej, o których mowa w art.67 ust. 1 i 2 ustawy wdrożeniowej, przygotowanie wzorów pism oraz wzorów umów lub decyzji o dofinansowanie projektów, przeprowadzanie procedury wyboru ekspertów, w ramach FEW, prowadzenie Punktu informacyjnego FEW, informowanie o naborach niekonkurencyjnych oraz konkurencyjnych FEW, a także prowadzenie naboru wniosków,
aktualizacja danych w wyszukiwarce wsparcia w ramach PFE, opracowywanie i realizacja Rocznych planów działań informacyjno - promocyjnych dla FEW, bieżące opracowywanie, redagowanie i koordynowanie zamieszczania informacji na stronie internetowej, gromadzenie danych niezbędnych dla monitorowania postępu wdrażania FEW, monitorowanie danych wprowadzonych do Centralnego systemu teleinformatycznego, pełnienie funkcji administracyjnych w ramach Centralnego systemu teleinformatycznego, wsparcie użytkowników w pracy w ramach Centralnego systemu teleinformatycznego, weryfikacja zgłoszeń od użytkowników w WUP oraz beneficjentów dot. problemów w działaniu oraz awarii Centralnego systemu teleinformatycznego, przygotowywanie wniosków o nadanie/odebranie/zmianę uprawnień do systemów informatycznych, przeprowadzanie audytów poprawności danych w CST2021, stosowanie aktualnych Instrukcji Wykonawczych Instytucji Pośredniczącej, śledzenie fachowej literatury i rozwijanie metod pracy, udział w szkoleniach, seminariach i konferencjach podnoszących kwalifikacje, samokształcenie, przekazywanie pozyskanych informacji pozostałym pracownikom, bieżące zapoznawanie się z dostępnymi informacjami na temat Funduszy Europejskich w mediach, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WUP w zakresie opracowywania materiałów i informacji.
Charakterystyka lub rodzaj wykonywania pracy:
praca w Poznaniu, w siedzibie Urzędu,
praca w pomieszczeniu zamkniętym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, przy monitorze ekranowym,
praca w pomieszczeniach budynku - bezpieczne warunki pracy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, w pomieszczeniu pracy odpowiednia szerokość dojść i przejść, szkodliwe warunki nie występują.
Praca w godzinach 7.30.-15.30
Oferty należy składać do dnia 13.11.2024
Doświadczenie zawodowe: doświadczenie we wdrażaniu środków unijnych, doświadczenie na stanowisku urzędniczym.
Umiejętności zawodowe:
1) niezbędne:
-biegła obsługa Ms Office (Excel, Word, PowerPoint)
-bardzo dobra organizacja czasu pracy i samodzielność
-chęć nauki i otwartość
-umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
-odporność na stres i pracę pod presją czasu
-zaangażowanie
Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy , zaangażowanie, samodzielność, chęć do nauki, praca pod presją czasu, obsługa komputera - Word, Power Point, otwartość, praca w zespole, KOMUNIKATYWNOŚĆ, odporność na stres, obsługa komputera - EXCEL, obsługa komputera MS OFFICE
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 4 700 PLN
Brutto + dodatek za wysługę lat
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - pełna treść ogłodzenia umieszczona na stronie ibip.wup.poznan.pl
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej http://wup.poznan.ibip.pl/public/ oraz na tablicy informacyjnej wojewódzkiego urzędu pracy w poznaniu, ul. szyperska 14
, termin: kontakt telefoniczny lub osobisty:
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
61 846 37 11, 61 846 38 11
Miejsce pracy: Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Dodatkowe informacje: cv, świadectwo pracy,
CV wraz z kwestionariuszem dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, opatrzonym własnoręcznym podp.