Oferta pracy
PODINSPEKTOR W DZIALE ZIELENI K/M
Zakres obowiązków
- monitorowanie stanu utrzymania oraz określanie sposobu korzystania z terenów zieleni administrowanych przez ZPTP, sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli,
- planowanie i prowadzenie działań związanych z rozwojem terenów zieleni i zapewnieniem najwyższej jakości utrzymania terenów zieleni administrowanych przez ZPTP,
- prowadzenie spraw w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zieleni na obszarach będących w administrowaniu ZPTP,
- kontrola stanu fitosanitarnego drzew na terenie administrowanym przez ZPTP i zlecanie niezbędnych do wykonania prac przy drzewach lub procedowanie czynności związanych z usunięciem drzew,
- udział w opracowywaniu i wdrażaniu programów i projektów dotyczących gospodarowania terenami zielonymi, ochroną środowiska, edukacją ekologiczną, wypoczynkiem i rekreacją, komunikacją i transportem na terenach zieleni administrowanych przez ZPTP,
- przygotowywanie i koordynowanie wykonywania całokształtu prac dotyczących realizacji umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie utrzymania i zakładania zieleni, utrzymania porządku i czystości oraz utrzymania zimowego na terenach administrowanych przez ZPTP,
- udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących usuwania drzew i krzewów oraz odstępstw od zakazów w stosunku do roślin i zwierząt objętych ochroną, w tym przygotowywanie stosownych wniosków i udział w komisjach,
- przygotowywanie dokumentacyjne oraz organizacyjne przetargów lub konkursów na prace wykonywane w zakresie działań związanych z rozwojem terenów zieleni i zapewnieniem najwyższej jakości utrzymania terenów zieleni administrowanych przez ZPTP, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych,
- współpraca z mieszkańcami, samorządem lokalnym, organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami w zakresie powierzonych zadań,
- prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw, przygotowywanie projektów pism i odpowiedzi na zasadach określonych KPA. Obsługa wnoszonych wniosków, interwencji i interpelacji w zakresie realizowanego zakresu zadań, udzielanie niezbędnych informacji,
- wdrażanie standardów i dobrych praktyk oraz wymiana informacji i współpraca pomiędzy jednostkami m.st. Warszawy w zakresie utrzymania terenów zieleni,
- współpraca z firmami zewnętrznymi wykonującymi prace porządkowe na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy w szczególności z zakresu: utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni wysokiej i niskiej, w tym zlecanie, nadzór, rozliczanie i odbiór wykonanych robót,
- nadzór nad jakością i terminowością wykonanych prac. Sprawdzanie kosztorysów i faktur pod kątem merytoryczno-rachunkowym, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie wydatków zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym,
- bieżące zgłaszanie potrzeb zmian w budżecie celem zmniejszenia ryzyka nieuzasadnionego niewykonania planu wydatków, opisywanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków w zakresie wydatków realizowanych zgodnie z rocznym planem finansowym
Praca na Pradze Północ, ul. Burdzińskiego
Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
Wymagania:
Konieczna znajomość zagadnień oraz aktów prawnych:
- Ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
- Ustawa Prawo ochrony środowiska,
- Ustawa o ochronie przyrody,
- Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Ustawa o pracownikach samorządowych,
- Ustawa o finansach publicznych,
- Ustawa Prawo zamówień publicznych,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i innych przepisów prawnych dotyczących zakresu prowadzonych działań.
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ust.