Oferta pracy
PRACOWNIK BIUROWY W KANCELARII RADCY PRAWNEGO/SEKRETARKA/SEKRETARZ
Zakres obowiązków
Dbanie o obieg dokumentacji, prowadzenie akt papierowych, dbanie o porzadek w dokumentach, drukowanie dokumentów, nadawanie przesyłek pocztowych, kontakt telefoniczny z klientami, pomoc radcy prawnemu w biurze. Dźwiganie do 10 kg. Elastyczny czas pracy w godz. 8-20, ilość godzin według potrzeb pracodawcy, około 8-12 h/m-c. Praca w kancelarii w Kołobrzegu, możliwe wyjazdy służbowe do drugiego lokalu kancelarii (Stargard/Szczecin).
Wykształcenie wyższe lub w trakcie realizacji studiów. Preferowane osoby z wykształceniem wyższym na kierunkach prawo/administracja lub pokrewnych. Niekaralność (w przypadku zatrudnienia będzie koniczne przedłożenie zaświadczenia o niekaralności).
Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa komputera. Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, sumienność.
Wymagane wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie od 29 PLN
zł/h
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - kontakt osobisty po telefonicznym umówieniu:
Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Barbara Zawołek
500595737
[email protected]
Miejsce pracy: Katedralna 12, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Dodatkowe informacje: cv
.