Oferta pracy
LIDER DS. KONTROLI RYZYKA
Zakres obowiązków
- Zarządzanie danymi, raportowanie i analiza danych. Administrowanie systemem do kontroli dostawców, przeprowadzanie szkoleń z tego zakresu. Wprowadzanie usprawnień w zakresie istniejących procesów.
- Przeprowadzanie weryfikacji potencjalnych dostawców firmy.
- Kontrola procesów związanych z dostawcami i łancuchem dostaw.
umiejętności: Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym, pakiet MsOffice, Umiejętność rozwiązywania problemów i zarządzania ryzykiem Znajomość systemów ERP Wiedza z zakresu procurement
Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 11 000 PLN
Apilikuj poprzez urząd pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, oferta: StPr/24/2500
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Dodatkowe informacje: .
.