Warszawa Mazowieckie
Wynagrodzenie: 6500 - 8500 PLN
Nasz klient, czołowy dostawca innowacyjnych rozwiązań informatycznych, specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług w zakresie technologii i bezpieczeństwa IT. Oferując szeroki wachlarz usług od infrastruktury sieciowej, przez cybersecurity, po rozwiązania wysokiej dostępności i platformy hiperkonwergentne, firma z sukcesem odpowiada na potrzeby nawet najbardziej wymagających przedsiębiorstw. Wyróżnia się indywidualnym podejściem do klienta, terminowością realizacji projektów oraz gwarancją najwyższej jakości swoich usług. Poszukując nieustannie innowacji, nasz klient współpracuje z wiodącymi dostawcami technologii na świecie, co pozwala na dostarczanie optymalnych i skrojonych na miarę rozwiązań. Firma, mająca swoją siedzibę w Warszawie, jest zbudowana na solidnych fundamentach doświadczenia i profesjonalizmu, co potwierdzają liczne certyfikaty i uprawnienia jej specjalistów. Aktualnie poszukuje do swojego zespołu wykwalifikowanych pracowników różnych specjalizacji, oferując pracę w dynamicznym środowisku, gdzie każdy ma realny wpływ na rozwój firmy i realizowane projekty.
Key Account Manager
Wymagania:
* Minimum dwa 2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży B2B
* Umiejętność identyfikowania nowych możliwości konkurencyjnych
* Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki)
* Silna orientacja na rozwój zawodowy
* Entuzjastyczne podejście do pracy i otwartość w kontaktach z Klientami
* Zaangażowanie w pracę i kreatywne podejście do zadań
* Umiejętność wyznaczania priorytetów i dobra organizacja czasu pracy
* Prawo jazdy kat. B
* Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Dodatkowe atuty:
* Doświadczenie w pracy w branży IT
Oferujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenia
* Szkolenia branżowe i produktowe
* Samodzielne stanowisko pracy
* Samochód służbowy
* Stabilne zatrudnienie w rozwijającym się zespole
* Nowoczesne narzędzia do pracy
* Prywatną opiekę zdrowotną
* Lekcje języka angielskiego
* Przyjazną atmosferę
* Świetną lokalizację biura, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego
Obowiązki:
* Proaktywna promocja usług i produktów z dziedziny technologii informatycznych
* Rozwijanie trwałych relacji biznesowych z klientami
* Przygotowywanie propozycji handlowych, prezentacji oraz umów handlowych
* Negocjowanie szczegółów współpracy z klientami
* Realizacja określonych celów sprzedażowych
* Pełne zarządzanie projektami od początku do końca
* Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.