Katowice śląskie
Wynagrodzenie: 4000 - 4500 PLN
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego klienta, który jest właścicielem małej polskiej firmy, tworzącej oprogramowanie dla komorników sądowych w Polsce, poszukujemy osoby na stanowisko HelpDesk.
Junior HelpDesk
Wymagania:
* Rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
* Umiejętność dokumentowania incydentów serwisowych - budowanie bazy wiedzy i korzystanie z niej.
* Dobra znajomość systemu Windows.
* Znajomość funkcjonowania programów sieciowych - jak działa relacja pomiędzy klientem a serwisem i bazą danych.
Dodatkowe atuty:
* Wykształcenie kierunkowe.
* Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych PostgreSQL / MS SQL.
Oferujemy:
* Długofalową współpracę.
* Możliwość zdobywania wiedzy od doświadczonych programistów.
Obowiązki:
* Praca na I i II linii wsparcia.
* Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem u użytkowników.
* Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz aplikacji systemowych.
* Współpraca z zespołem programistów.
* Telefoniczny kontakt z klientem.
* Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników (TeamViewer)..