Oferta pracy
INSPEKTORA DS. DROGOWYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW
Zakres obowiązków
1. pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej,
2. prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji,
3. odbiory i rozliczenia zadań oraz bieżąca weryfikacja faktur,
4. udział w naradach koordynacyjnych,
5. koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych,
6. opiniowanie i wnioskowanie w zakresie uzgodnień dokumentacji technicznych,
7. weryfikacja zgodności projektów z przedmiarami robót,
8. przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie powierzonych zadań,
9. udział w sporządzaniu umów, zarządzeń i uchwał,
10. nadzór nad realizacją warunków umów zawartych z wykonawcami,
11. udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,
* praca w godz. 7.30-15.30; wydłużony dzień pracy
poniedziałki 07.30-17.00; skrócony dzień pracy piątki 7.30-14.00
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe - ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunku
budowlanym drogowym,
2. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej,
3. minimum 4-letni staż pracy,
4. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej
lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6. nieposzlakowana opinia,
7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru
inwestorskiego.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i innych
związanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o
pracownikach samorządowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej,
2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku,
3. umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów,
4. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
5. prawo jazdy kat. B,
6. umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz.
Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 6 000 PLN
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail:
Miasto Bieruń
32 708 09 15
[email protected]
Miejsce pracy: Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Dodatkowe informacje: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. pisemne zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z listem motywacyjnym podpisanym
przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy,
2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych
w procesie rekrutacji,
9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż
wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji.
Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści:
Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie .