Oferta pracy
INSPEKTOR W ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI K/M
Zakres obowiązków
1) zarządzanie korespondencją i dbanie o prawidłowy przepływ informacji w administracji;
2) osobista i telefoniczna obsługa interesantów;
3) zarządzanie kalendarzem spotkań kierownictwa, kontrola listy obecności oraz ewidencji wyjść pracowników;
4) rozliczanie zaliczek, opisywanie faktur, prowadzenie rejestrów i ewidencji, archiwizacja dokumentów.
WYMAGANIA FORMALNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe i minimum roczny staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA KONIECZNE: doświadczenie na podobnym stanowisku.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) systematyczność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej;
2) zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy w zespole;,
3) praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1) Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
5) kserokopie świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko;
- odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem.
7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
SPOSÓB APLIKOWANIA
Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj. wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. Link do strony z formularzem: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy
Oferta jest ważna do 5 maja 2024 r.
[Kontakt: tel. 22 277 32 98]
Wymagane wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 5 600 PLN
stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy, pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport, możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy, terminową wypłatę wynagrodzenia.
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: telefon, inny:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
22 277 32 98
Miejsce pracy: Niekłańska 35A, 03-924 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Dodatkowe informacje: Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy
.