INSPEKTOR W ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI K/M (Zarobki: od 5 600 PLN) - Warszawa, Oferta pracy

Szczegóły

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę

Wymiar godzin:
pełen wymiar


Opis

Oferta pracy
INSPEKTOR W ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI K/M

Zakres obowiązków

1) zarządzanie korespondencją i dbanie o prawidłowy przepływ informacji w administracji;
2) osobista i telefoniczna obsługa interesantów;
3) zarządzanie kalendarzem spotkań kierownictwa, kontrola listy obecności oraz ewidencji wyjść pracowników;
4) rozliczanie zaliczek, opisywanie faktur, prowadzenie rejestrów i ewidencji, archiwizacja dokumentów.
WYMAGANIA FORMALNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe i minimum roczny staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA KONIECZNE: doświadczenie na podobnym stanowisku.

WYMAGANIA DODATKOWE:
1) systematyczność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej;
2) zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy w zespole;,
3) praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1) Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
5) kserokopie świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko;
- odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem.
7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.

SPOSÓB APLIKOWANIA
Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj. wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. Link do strony z formularzem: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy

Oferta jest ważna do 5 maja 2024 r.

[Kontakt: tel. 22 277 32 98]






Wymagane wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:

Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 5 600 PLN
stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy, pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport, możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy, terminową wypłatę wynagrodzenia.

Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: telefon, inny:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
22 277 32 98
Miejsce pracy: Niekłańska 35A, 03-924 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Dodatkowe informacje: Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy
.

Zobacz cały opis

Zobacz w CBOP
Obserwuj

Zobacz na mapie:
Warszawa
woj. mazowieckie

Wystawiający:
Firma

Dane wystawiającego:
CBOP

Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy


Kategoria: Inspektor
(w dziale: Praca)

Ilość wyświetleń: 0
Data dodania: 2024-04-24

Zgłoś naruszenie
CBOP
Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy

Powołaj się na Sprzedawacz.pl

ZADZWOŃ WYŚLIJ SMS
ZAMKNIJ

Kupuj bezpiecznie na Sprzedawaczu za pomocą platformy Trustap!

Rozpocznij zakup

Zobacz jak to działa ➔

Czytaj więcej
ZAMKNIJ