INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (Zarobki: od 5 600 PLN) - Gdańsk, Oferta pracy

Szczegóły

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę

Wymiar godzin:
pełen wymiar


Opis

Oferta pracy
INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Zakres obowiązków
Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidziane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szeroko rozumiane przygotowywanie i realizacja postępowań. Udział w pracach komisji przetargowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami w tym przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami. Weryfikacja proponowanych warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert pod kątem zgodności z ustawą Pzp, sporządzanie projektów pism dotyczących wezwania do złożenia wyjaśnień, odpowiedzi na odwołania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami. Prowadzenie rejestru sprawozdań związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi. Udział w planowaniu, nadzór nad realizacją i prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych. Udział w przygotowaniu projektów regulaminów i ich aktualizacja. Współpraca z kierownikami działów w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Obsługa systemów informatycznych związanych z udzieleniem zamówień publicznych oraz obsługą cyfrową procesów zakupowych. Postępowanie z dokumentami księgowymi zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi. Archiwizacja dokumentacji. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:15-14:50.
średnie lub wyższe kierunkowe (preferowane ekonomiczne, administracyjne w przypadku specjalisty), doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych min. 3 lata, znajomość przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność redagowania dokumentów administracyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych) w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy w zespole oraz pod presją czasu, znajomość platform służących do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu zamówień publicznych (studia podyplomowe), doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w podmiotach leczniczych lub po stronie wykonawcy w zakresie branży medycznej.

Wymagane wykształcenie: średnie zawodowe
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:

Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie od 5 600 PLN
pracodawca oferuje umowę o pracę na pełen etat zawartą na czas próbny docelowo z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanego doświadczenia, bogaty pakiet socjalny.

Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku
58 520 40 20 wew.45
[email protected]
Miejsce pracy: Józefa Hoene-Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Dodatkowe informacje: -
.

Zobacz cały opis

Zobacz w CBOP
Obserwuj

Zobacz na mapie:
Gdańsk
woj. pomorskie

Wystawiający:
Firma

Dane wystawiającego:
CBOP

Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy


Kategoria: Inspektor
(w dziale: Praca)

Ilość wyświetleń: 0
Data dodania: 2024-04-19

Zgłoś naruszenie
CBOP
Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy

Powołaj się na Sprzedawacz.pl

ZADZWOŃ WYŚLIJ SMS
ZAMKNIJ

Kupuj bezpiecznie na Sprzedawaczu za pomocą platformy Trustap!

Rozpocznij zakup

Zobacz jak to działa ➔

Czytaj więcej
ZAMKNIJ