Oferta pracy
INSPEKTOR KONTROLI ZAKŁADU
Zakres obowiązków
Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:
udziale w szkoleniach organizowanych przez Centra Szkoleniowe,
samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu, tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
Umowa o pracę
Kontakt z pracodawcą: Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty, która znajduje się na stronie https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace.
Poszukujemy 15 pracowników na stanowisko.
Nabór będzie się składał z testu ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy wywiad on-line.
Uzupełnieniem informacji o kandydacie będzie przeprowadzone, w formie testu elektronicznego, badanie preferowanych stylów zachowania w pracy. Będą w nim uczestniczyć osoby, które pomyślnie przejdą testy oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu wiąże się ze spełnieniem warunków określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, a więc osobamusi:
posiadać wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw cywilnych i obywatelskich, mieć nienaganną opinię i nie być karaną za przestępstwo z winy umyślnej.
Możliwość wykonywania pracy w Oddziale ZUS we Wrocławiu lub jednostce organizacyjnej Oddziału ZUS we Wrocławiu położonej najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.
CV
list motywacyjny
skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Sala : E,C
Wymagania niezbędne określone dla stanowiska pracy: wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe:
Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością obsługi programów MS Word oraz MS Excel. Zorientowanych na jakość i osiąganie zamierzonych celów. Komunikatywnych, otwartych na współpracę i rozwój. Od kandydatów wymagamy umiejętności podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kategorii B'.
Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie od 5 000 do 5 000 PLN
Wynagrodzenie utajnione, szczegóły do uzgodnienia podczas rozmowy z pracodawcą.
Apilikuj poprzez urząd pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, oferta: StPr/24/1665
Dane pracodawcy: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział we Wrocławiu
Miejsce pracy: Pretficza 11, 53-328 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Dodatkowe informacje: cv
.