Oferta pracy
INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Zakres obowiązków
1. Sporządzanie rocznych planów remontów budowlanych i robót modernizacyjnych w poszczególnych
placówkach w zależności od potrzeb i posiadanych środków.
2. Sprawowanie nadzoru nad obowiązkowymi przeglądami m.in. urządzeń gazowych i instalacji elektrycznej,
p.poż., gaśnic.
3. Organizowanie przeglądów technicznych budynków jednostek obsługiwanych.
4. Prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych dla Zespołu i jednostek obsługiwanych w
obszarze inwestycji i remontów oraz zakupów inwestycyjnych.
5. Przygotowywanie zapytań ofertowych dla Zespołu i jednostek obsługiwanych w obszarze inwestycji i
remontów oraz zakupów inwestycyjnych.
6. Ustalanie potrzeb dotyczących remontów.
7. Przygotowanie umów i zleceń dla jednostek obsługiwanych z obszaru inwestycji, remontów i zakupów
inwestycyjnych oraz nadzorowanie ich wykonania, zgodnie z przepisami prawa.
8. Pozyskiwanie dokumentacji technicznej dotyczącej inwestycji i remontów( kosztorys inwestorski) dla
jednostek obsługiwanych.
9. Udzielanie pomocy Dyrektorom jednostek obsługiwanych z zakresu wiedzy technicznej
Wymagania niezbędne:
Pracownikiem zatrudnionym na w/w stanowisku może być osoba, która:
1. posiada obywatelstwo polskie,
2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4. posiada wykształcenie wyższe techniczne i 3 letni staż pracy,
5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość ustaw:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
c) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
d) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
2. Posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej
3. Znajomość przepisów bhp i p. poż.
4. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
5. Biegła obsługa komputera (znajomość programów Excel, Word, obsługa poczty elektronicznej, urządzeń biurowych).
6. Umiejętność kosztorysowania.
7. Umiejętność redagowania projektów pism i umów.
8. Komunikatywność, skrupulatność, dokładność, systematyczność.
9. Bardzo dobre zdolności organizacyjne, kreatywność.
Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 5 600 do 6 500 PLN
+ dodatek stażowy
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich
Miejsce pracy: Jana Pawła II 17, 75-522 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Dodatkowe informacje: dodatkowe informacje: praca w godz. 07:15 -15:15, umowa na czas określony do 6 miesięcy, szczgółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie BIP ZOEA Przedszkoli Miejskich w Koszalinie
.