Oferta pracy
INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH W ADMINISTRACJI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 2 (NR REFERENCYJNY DNZ/34/2024) K/M
Zakres obowiązków
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prowadzenie książek obiektu budowlanego;
- aktualizacja kart stanu technicznego budynku;
- realizacja procedury dotyczącej egzekwowania od Najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zaleceń wynikających z opinii kominiarskich;
- przygotowywanie dokumentów do wystąpienia o pozwolenie wykonania prac budowlanych;
- sporządzanie protokołów z komisyjnego przejmowania i przekazywania lokali;
- wykonywanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej lokali, sporządzenie rysunku ich rzutu lub korekta istniejącej już inwentaryzacji;
- przygotowywanie szkiców wraz z dokumentacją zdjęciową stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany;
- terminowe rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów, z przygotowywaniem we współpracy z inspektorami nadzoru, pisemnej odpowiedzi na podpis przełożonego;
- współudział w komisjach technicznych i sporządzanie protokołów z ustaleń, przedkładanie ich do podpisu przełożonemu;
- wystawianie na podpis przełożonego dyspozycji do księgowości o zwrot Wykonawcom wpłaconego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- prowadzenie rejestrów zleceń i zgłoszeń;
- prowadzenie innych rejestrów obowiązujących w AOM.
Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 3 lata stażu pracy lub wyższe minimum 1 rok stażu pracy; doświadczenie zawodowe związane z branżą budowlaną; znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego; znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego; ustawy o własności lokali; przepisów o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): preferowane wykształcenie wyższe związane z branżą budowlaną; co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: terminowość; samodzielność; skrupulatność i dokładność; zdolności organizacyjne i komunikatywność.
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prowadzenie książek obiektu budowlanego;
- aktualizacja kart stanu technicznego budynku;
- realizacja procedury dotyczącej egzekwowania od Najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zaleceń wynikających z opinii kominiarskich;
- przygotowywanie dokumentów do wystąpienia o pozwolenie wykonania prac budowlanych;
- sporządzanie protokołów z komisyjnego przejmowania i przekazywania lokali;
- wykonywanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej lokali, sporządzenie rysunku ich rzutu lub korekta istniejącej już inwentaryzacji;
- przygotowywanie szkiców wraz z dokumentacją zdjęciową stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany;
- terminowe rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów, z przygotowywaniem we współpracy z inspektorami nadzoru, pisemnej odpowiedzi na podpis przełożonego;
- współudział w komisjach technicznych i sporządzanie protokołów z ustaleń, przedkładanie ich do podpisu przełożonemu;
- wystawianie na podpis przełożonego dyspozycji do księgowości o zwrot Wykonawcom wpłaconego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- prowadzenie rejestrów zleceń i zgłoszeń;
- prowadzenie innych rejestrów ob.