Warszawa Mazowieckie
Wynagrodzenie: 8500 - 13000 PLN
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym outsourcing IT, wsparcie HelpDesk dostępne 24/7, audyty informatyczne, konsulting i doradztwo IT, utrzymanie systemów krytycznych, monitoring IT, a także sprzedaż zaawansowanych rozwiązań IT. Współpracując z renomowanymi partnerami technologicznymi, firma zapewnia innowacyjne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT, sieci i zarządzania infrastrukturą IT, infrastruktury telekomunikacyjnej, pamięci masowych, serwerów, stacji roboczych oraz wirtualizacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zespołowi ekspertów, nasz klient jest w stanie dostosować swoje usługi do indywidualnych potrzeb każdej firmy, niezależnie od sektora gospodarki. Obecnie poszukujemy uzdolnionych specjalistów IT, którzy chcą dołączyć do zespołu i przyczynić się do dalszego rozwoju firmy. Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w środowisku, które ceni innowacyjność, elastyczność i terminowość, nasz klient oferuje idealne miejsce dla Ciebie.
Administrator IT / Spepecjalista IT
Wymagania:
* Prawo jazdy kategorii B
* Wykształcenie techniczne - informatyka lub pokrewne (ukończone bądź w trakcie)
* Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
* Znajomość rozwiązań Microsoft
* Znajomość Active Directory
* Znajomość systemów Linux
* Rozumienie elementów systemów mogących mieć wpływ na wydajność infrastruktur
* Podstawowa znajomość rozwiązań Cloud (Azure, GCP)
* Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
* Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
* Doświadczenie w obsłudze systemu zgłoszeń w zakresie zarządzania incydentami i problemami
* Doświadczenie w instalacji, zarządzaniu, administracji systemami serwerowymi zgodnie z potrzebami
Oferujemy:
* Umowa o pracę lub B2B
* Fajną i luźną atmosferę pracy
* Dofinansowanie do Karty Multisport
* Udział w międzynarodowych projektach
* Rozwój zawodowy poprzez szkolenia oraz realizację projektów
* Duży zakres samodzielności w zakresie stanowiska pracy
* Pracę w młodym, rozwijającym się zespole
* Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystania umiejętności i możliwość rozwoju
* Pyszną kawę i herbatę
* Eventy firmowe
Obowiązki:
* Udzielanie pomocy technicznej w obszarze IT (pierwsza i druga linia wsparcia)
* Kontakt z klientem
* Administracja infrastrukturą serwerową, sieciową klienta
* Kontakt z dostawcami oraz firmami serwisowymi
* Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania
* Zarządzanie licencjami MS
* Konfiguracja urządzeń sieciowych, stacji roboczych, serwerów itd
* Tworzenie kopii bezpieczeństwa
* Przygotowywanie stanowisk pracy
* Nadawanie uprawnień do systemów
* Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
* Wsparcie użytkowników końcowych.