PEDAŁY I MECHANIZM WEWNĘTRZNY WYKONANE W CAŁOŚCI Z METALU 3 metalowe pedały Mechanizm wewnętrzny z metalu zapewniającego maksymalną solidność MOŻLIWOŚĆ PEŁNEJ REGULACJI 3 pedały z regulacją odstępów (3 położenia) 3 pedały z regulacją kąta (2 położenia) Pedał przyspieszenia z regulacją wysokości (2 położenia) PEDAŁY Z ODRĘBNYMI USTAWIENIAMI NACISKU Pedał przyspieszenia — ok. 2,5 kg Pedał hamulca — ok. 10 kg (bez elementu Conical Rubber Brake Mod) Pedał hamulca — 15–25 kg zgodnie z preferencjami użytkownika (z elementem Conical Rubber Brake Mod) Pedał sprzęgła — ok. 5 kg W KOMPLECIE OPCJONALNY ELEMENT CONICAL RUBBER BRAKE MOD Ogranicznik stożkowy wykonany z gumy klasy przemysłowej o dużej gęstości Umieszczany bezpośrednio pod pedałem hamulca Realistyczne wrażenia za sprawą wyjątkowo płynnego oporu pod koniec zakresu ruchu pedału Regulacja położenia (a zatem i oporu) DUŻA SZEROKOŚĆ I IDEALNA STABILNOŚĆ Szeroki podnóżek o fakturowanej powierzchni Dociążony zestaw pedałów Idealna stabilność FABRYCZNIE GWINTOWANE OTWORY NA POTRZEBY MONTAŻU W KOKPICIE ZGODNOŚĆ ZE WSZYSTKIMI KIEROWNICAMI THRUSTMASTER Z SERII T T300 RS / T300 Ferrari GTE T500 RS / Ferrari F1 Wheel Integral T500 TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition / Ferrari 458 Spider Racing Wheel.
Produkt możesz zamówić poprzez stronę inetrnetową. Przejdź do sklepu poprzez link w ogłoszeniu. Na stronie sklepu znajdziesz szerszy opis produktu, dane techniczne oraz informacje o sposobach dostawy.