Jak to działa?
Cały proces sprzedaży i obsługi klienta odbywa się na WordPress zintegrowanym z modułem sklepowym WooCommerce,
Nauka i zamieszczanie materiałów edukacyjnych odbywa się na platformie e-learningowej Moodle,
Klient wybiera z oferty interesujący go kurs,
Przechodzi o koszyka i rozpoczyna składanie zamówienia,
Wybiera 1 z dostępnych opcji zakupu np. przelewy natychmiastowe,
Po automatycznym potwierdzeniu wpłaty (lub ręcznym w przypadku przelewu bankowego) system tworzy konto na Moodle i wysyła klientowi dane do logowania,
Klient loguje się na Moodle i rozpoczyna szkolenie.
W ramach usługi zapewniamy:
Instalację i pełną konfigurację WordPress, WooCommerce i Moodle na wskazanym serwerze,
Wgranie gotowego szablonu typu responsive umożliwiającego dalszą edycję (po 1 dla WordPress i Moodle).
Instalację niezbędnych dodatków do sklepu oraz Moodle np.,
generatora faktur,
generatora certyfikatów,
porównywarki produktów,
brami szybkich przelewów,
dodatków utrudniających dostęp do serwisu przez osoby niepowołane,
edycja pól w zamówieniu i koszyku,
listę życzeń,
integrację z wybranym systemem newsletterów,
lista najczęściej zadawanych pytań,
Instalację dodatku informującego o wykorzystywaniu plików cookies,
Wykonanie integracji pomiędzy WooCommerce i Moodle,
Utworzenie przykładowego szkolenia testowego,
Opiekę merytoryczną i techniczną na każdym etapie współpracy.
Czas realizacji: do 7 dni
Koszt: 2900 zł
Zamów: https://kurswiedzy.pl/produkt/moodlesklep/
Korzyści dla Ciebie:
Możliwość sprzedaży różnych typów szkoleń,
System może pracować w trybie automatycznym, nawet kiedy Ty śpisz,
Otrzymasz gotowy system nadający się od razu do pracy,
Możliwość rozbudowy systemu według własnych potrzeb,
Przystępna cena,
Szybki czas realizacji.
Co oferuje platforma szkoleniowa:
Minimalne wymagania techniczne
Prowadzenie zaawansowanych szkoleń internetowych
Tworzenie baz wiedzy
Przeglądanie multimediów
Zapoznawanie się z dokumentami oraz dodatkowymi materiałami
Obsługę czatów i videkonfernecji
Możliwość pracy grupowej nad projektami
Weryfikację wiedzy uczestników szkolenia
Rebranding i niemal nieograniczone możliwości dostosowywania do swoich potrzeb
Możliwość integracji z gotowymi serwisami internetowymi np. stworzonych na silniku joomla
Dostępność z poziomu różnych platform np. PC, tablety, smart fony
Rozbudowany system zarządzania kontami i uprawnieniami
I wiele więcej
Co oferuję moduł sklepu:
Łatwe i szybkie dodawanie produktów,
Tworzenie własnych, rozbudowanych opisów produktu,
Niemal nieograniczone rozbudowywanie i dopasowywanie do swoich potrzeb,
Obsługę kuponów,
Obsługę wielu walut i języków,
Obsługę wielu metod dostarczenia produktu,
Obsługę wielu metod płatności w tym np. PayU, DotPay, Transferuj.pl
Sprzedaż produktów fizycznych i cyfrowych,
Obsługę cross-selling i up-selling,
Integrację z zewnętrznymi serwisami,
Tworzenie raportów sprzedaży,
Tworzenie strategii marketingowych,
Możliwość rozbudowy o płatne i darmowe rozszerzenia.
UWAGA:
Na życzenie istnieje możliwość rozbudowania opcji dostępnych w sklepie oraz instalacji i konfiguracji szablonu do WordPress i/lub Moodle dostarczonego przez zamawiającego.
Zainteresowała Cię oferta? Chcesz wiedzieć więcej? Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: 792 794 008 lub [email protected].