Skrupulatna, dobrze zorganizowana osoba z wieloletnim doświadczeniem w administracji podejmie pracę jako koordynator / kierownik / opiekun biura.
Ze swojej strony oferuję:
- bieżące prowadzenie biura
- zarządzanie wspólną przestrzenią
- dbanie o biuro firmy i jego estetykę
- zaopatrzenie w artykuły biurowe i spożywcze
- kontakt z dostawcami usług do biura (sprzęt IT, sprzątanie, dostawcy usług, itp.)
- dbanie o przepływ informacji w firmie
- monitorowanie biurowej poczty przychodzącej i wychodzącej
- porządkowanie dokumentacji
- archiwizację dokumentów
- zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów
- kontakt z instytucjami i urzędami w zakresie spraw finansowych i administracyjnych
- wsparcie procesów zatrudniania oraz wdrażania nowych pracowników
- organizację spotkań i wyjazdów
- organizację integracji.
Lokalizacja: Kraków
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 14:00 lub 7:00 - 15:00.