Warszawa Mazowieckie
Wynagrodzenie: 4000 - 8000 PLN
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT, specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych usług z zakresu chmury obliczeniowej, hostingiem, a także rozwiązaniami e-commerce. Dzięki współpracy z 34 firmami partnerskimi w regionie CEE i ponad 300 partnerami na całym świecie, oferuje swoim klientom nie tylko szybkie i elastyczne serwery wirtualne oraz bezpieczne kopie zapasowe, ale także prywatną chmurę opartą na Microsoft Cloud Platform. Firma ta jest znana z indywidualnego podejścia do każdego klienta, zarówno biznesowego, jak i indywidualnego, oferując kompleksowe rozwiązania IT, idealnie dopasowane do ich unikalnych potrzeb. Poszukujemy uzdolnionych specjalistów, którzy chcą dołączyć do zespołu, gdzie innowacja i doskonałość techniczna są na pierwszym miejscu. Jeśli jesteś gotów na wyzwania w dynamicznie zmieniającym się świecie technologii, to jest to miejsce dla Ciebie.
Specjalista Helpdesk
Wymagania:
* minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
* dobra znajomość sprzętu komputerowego (instalacja, konfiguracja, diagnozowanie usterek)
* znajomość klienckich systemów operacyjnych
* Microsoft (Windows 10/11) oraz pakietu MS Office, Microsoft 365 na poziomie umożliwiającym sprawne diagnozowanie i usuwanie usterek.
* znajomość podstaw działania sieci LAN/WAN/WIFI
* podstawowa znajomość Active Directory i Microsoft 365
* umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz szybkiego uczenia się
* znajomość języka angielskiego na poziomie minimum umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
* prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
* zatrudnienie w stabilnej firmie
* szkolenia i pakiet medyczny
* przyjazne środowisko pracy
Obowiązki:
* rejestracja zgłoszeń telefonicznych i mailowych w systemie
* rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego za pomocą narzędzi zdalnej pomocy
* konfiguracja sprzętu i oprogramowania
* eskalacja zgłoszeń do administratorów
* Praca stacjonarna z biura.