REFERENT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNYM K/M (Zarobki: od 5 800 PLN) - Warszawa, Oferta pracy

Szczegóły

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę

Wymiar godzin:
pełen wymiar


Opis

Oferta pracy
REFERENT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNYM K/M

Zakres obowiązków

1. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej zakup środków higieny osobistej, środków czystościowych, artykułów biurowych i piśmiennych, artykułów wyposażenia wnętrz, prasy codziennej, usług pocztowych, abonamentowych, konserwacyjnych, literatury fachowej, artkułów reprezentacyjnych itp. - z zachowaniem procedur wymaganych ustawą prawo zamówień publicznych;
2. Przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert oraz proponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia;
3. Sporządzanie oraz uzgadnianie projektów umów do przygotowywanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Analizowanie zgłaszanych przez wydziały zakupów poprzez kontrolowanie zapasów magazynowych i właściwe ich wykorzystanie;
5. Potwierdzanie pod względem merytorycznym przychodzących faktur za zakupione materiały oraz prowadzenie ich ewidencji;
6. Nadzór oraz prowadzenie rejestru ewidencji środków trwałych i wyposażenia będącego na stanie Wydziału,
7. Udział w pracach komisji przetargowej,
8. Rozwożenie korespondencji.




Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe w rozumieniu ustawy prawo oświatowe;
- umiejętności: posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office,
- uprawnienia: prawo jazdy kat. B, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- doświadczenie zawodowe: min. 1-roczny staż pracy.

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe min. I stopnia potwierdzone dyplomem;
- 1-roczne doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem dokumentacji do zakupów, zgodnie z procedurami wymaganymi ustawą prawo zamówień publicznych;
- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych i finansów publicznych;
- kreatywność, operatywność, umiejętność ustalania priorytetów oraz działania pod presją czasu, dyspozycyjność, rzetelność i sumienność.

[Kontakt: tel. 22 397 39 09 w godz.: 7:00-15:00]

Szczegóły oferty i wymagane dokumenty do pobrania na stronie internetowej Zakładu: http://www.zrikd.waw.pl/?p=ogloszenia


Wymagane wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Technik BHP
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, Pakiet MS Office

Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 5 800 PLN
+ wysługa lat

Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: telefon, godziny : 7:00-15:00:
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
22 397 39 09
Miejsce pracy: PLAC CZERWCA1976 ROKU 1, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Dodatkowe informacje: Szczegóły oferty i wymagane dokumenty do pobrania na stronie internetowej http://www.zrikd.waw.pl/?p=ogloszenia
.

Zobacz cały opis

Zobacz w CBOP
Obserwuj

Zobacz na mapie:
Warszawa
woj. mazowieckie

Wystawiający:
Firma

Dane wystawiającego:
CBOP

Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy


Kategoria: Biuro, administracja
(w dziale: Praca)

Ilość wyświetleń: 0
Data dodania: 2024-09-27

Zgłoś naruszenie

Biuro, administracja w okolicy

Zobacz nasze serwisy tematyczne

nieruchomosci.sprzedawacz.pl
moto.sprzedawacz.pl
CBOP
Oferta pochodzi z Centralnej Bazy Ofert Pracy

Powołaj się na Sprzedawacz.pl

ZADZWOŃ WYŚLIJ SMS
ZAMKNIJ

Kupuj bezpiecznie na Sprzedawaczu za pomocą platformy Trustap!

Rozpocznij zakup

Zobacz jak to działa ➔

Czytaj więcej
ZAMKNIJ