Oferta pracy
PRACOWNIK BIUROWY DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Zakres obowiązków
Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu.
Wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu, umiejętności sprzedażowe. Mile widziane są osoby posiadające status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny.
Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, ,godziny pracy pomiędzy 8:00, a 21:00.
Wymagane wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie od 30 PLN
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail:
POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAKOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(22) 602 26 65
[email protected]
Miejsce pracy: 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Dodatkowe informacje: CV należy wysłać na adres mailowy: [email protected] z nazwą miasta w tytule.
.