Oferta pracy
INSPEKTOR
Zakres obowiązków
prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym m.in. analiza i wyjaśnianie stanu prawnego nieruchomości, przygotowywanie pism, projektów decyzji, postanowień, ugód, zaświadczeń, wniosków do sądu, zlecanie i analiza opinii biegłych, organizowanie rozpraw administracyjnych i oględzin nieruchomości w prowadzonych sprawach
Wymagane wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: geodezja lub prawo
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 8 000 PLN
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, godziny : 9-15:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
227566254 w 174
Miejsce pracy: Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Dodatkowe informacje: brak
.