Oferta pracy
INSPEKTOR
Zakres obowiązków
1. OBSŁUGA SEKRETARIATU, PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI, PODZIAŁ PISM I KORESPONDENCJI, OBSŁUGA TELEFONICZNA.
2. PRZYGOTOWANIE, REJESTROWANIE I WDRAŻANIE ZARZĄDZEŃ DYREKTORA, UPOWAŻNIEŃ I PEŁNOMOCNICTW, PLANÓW KONTROLI, REGULAMINÓW ITP. DOKUMENTÓW WEWNĘTRZNYCH.
3. GROMADZENIE, UDOSTĘPNIANIE I DOPILNOWANIE AKTUALIZACJI WEWNĘTRZNYCH AKTÓW PRAWNYCH DOMU.
4. BIEŻĄCE PROWADZENIE I AKTUALIZOWANIE ZBIORU AKTÓW PRAWNYCH NIEZBĘDNYCH DO NALEŻYTEGO FUNKCJONOWANIA DOMU JAKO JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ POMOCY SPOŁECZNEJ I ZAKŁADU PRACY.
5. PROWADZENIE KSIĄŻKI KONTROLI, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW ROCZNYCH PLANÓW KONTROLI ORAZ BIEŻĄCY NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ.
6. PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW, GROMADZENIE I PRZECHOWYWANIE ZAPEWNIANIE ZAPEWNIAJĄCE ZACHOWANIE W TAJEMNICY DOKUMENTACJI KONTROLNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI PROTOKOŁÓW POKONTROLNYCH, USTALEŃ I ZALECEŃ ORAZ ODPOWIEDZI NA ZALECENIA POKONTROLNE.
7. OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE FAKTUR ORAZ PRZEKAZYWANIE ICH DO DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO.
8. PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW PISM I EWIDENCJONOWANIE KORESPONDENCJI Z INNYMI PODMIOTAMI W ZAKRESIE OBJĘTYM KOMPETENCJAMI.
9. PROWADZENIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO.
10. WYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH PRZE PRZEŁOŻONYCH.
WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, STAŻ PRACY 3 LATA, ŚREDNIE STAŻ PRACY 5 LAT, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W KOMÓRCE ADMINISTRACYJNEJ
Wymagane wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe wykształcenie:
Wymagane uprawnienia: ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW, ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O SAMORZĄDZIE GMINNYM, ZNAJOMOŚĆ KODEKSU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, NIEPOSZLAKOWANA OPINIA, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie od 4 800 PLN
PLUS DODATEK STAŻOWY, PLUS DODATEK MOTYWACYJNY ZGODNIE Z UCHWALĄ NR62 RADY MINISTRÓW Z DNIA 19 CZERWCA 2024 R.
Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy, preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
91 3123220
Miejsce pracy: BRONIEWSKIEGO 4/6, 71-460 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Dodatkowe informacje:
- ZGŁOSZENIE DO NABORU WRAZ Z MOTYWACJĄ UBIEGANIA SIĘ O STANOWISKO
- ŻYCIORYS Z OPISEM DOTYCHCZASOWEJ DZIAŁALNOŚCI ZAWODOWEJ - CV
- KSEROKOPIE DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH POSIADANE WYKSZTAŁCENIE
- KSEROKOPIE INNYCH DOKUMENTÓW O POSIADANYCH KALIFIKACJACH, UPRAWNIENIACH I UMIEJĘTNOŚCIACH
- OŚWIADCZENIE KANDYDATA O NIEKARALNOŚCI ZA POPEŁNIONE UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO ŚCIGANE Z OSKARŻENIA PUBLICZNEGO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE
- OŚWIADCZENIE KANDYDATA O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO ORAZ O PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH KORZYSTANIA Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH
- OŚWIADCZENIE KANDYDATA O WYRAŻANIA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZAWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM REKRUTACYJNYM.
OFERTY KOMPLETNE NALEŻY SKŁADAĆ LUB PRZESYŁAĆ W TERMINIE DO 23.09.24 DO GODZ. 14.00 W ZAKLEJONYCH KOPERTACH Z DOPISKIEM ,, NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE- INSPEKTOR
.