Marka pojazdu : Harley-Davidson
Model pojazdu : Custom Low Rider
Rok produkcji : 2013
Przebieg : 1 km
Pojemność skokowa : 1 850 cm3
Moc : 120 KM
Rodzaj paliwa : Benzyna
Typ Silnika : Czterosuwowy
Typ nadwozia : Chopper
Kolor : Bordowy
Rodzaj koloru : Metalik
Kraj pochodzenia : Polska
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu : 1 stycznia 2013
Numer rejestracyjny pojazdu : JDF Choppers
Zarejestrowany w Polsce : Tak
Bezwypadkowy : Tak
Serwisowany w ASO : Tak
Tuning : Tak
Stan : Używane
MOTOCYKL JDF CHOPPERS
Do sprzedania jest jedyny w swoim rodzaju Custom zbudowany w Polsce przez firmę JDF Choppers.
Motocykl jest unikatowym chopperem, który polecamy każdemu pasjonatowi dwóch kółek.
Custom jest zarejestrowany w Polsce i można nim się poruszać po drogach, nie wymaga wkładu własnego.
Firma JDF Choppers zakończyła budowę tej pięknej bestii w 2013r.
Motocykl zdobyl kikla nagród w swojej kategorii:
2014 Krotoszyn - najładniejszy motocykl
2014- mistrz Europy w kategorii chopper/Cruiser
2015-VI Custom Festival Poznań - pierwsze miejsce w kategorii Chopper/Cruiser
Jest również zapisany na łamach gazety,,Świat motocykli"
https://swiatmotocykli.pl/galeria/lech-wangin/tuning-dziku-czyli-lek-na-codziennosc/
Silnik :
Typ: S&S EVO Style, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: dwucylindrowy widlasty
Pojemność skokowa: 1600 ccm
Stopień sprężania: 10:1
Wałek rozrządu: Andrews EV 27
Zasilanie: gaźnik Mikuni HSR 48
Filtr powietrza: Aftermarket
Wydechy: Vance & Hines
Przeniesienie napędu
Silnik-sprzęgło: pas zębaty 3″
Sprzęgło: wielotarczowe suche BDL
Napęd tylnego koła: pasem zębatym (DAYCO PANTHER ULTRA CORD-1,1/8X136Z)
Skrzynia biegów: H-D 5-biegowa
Rozrusznik: 2,4 kW
Podwozie
Rama: podwójna stalowa typu Softail JDF Choppers
Wachacz: stalowy jednoramienny JDF Choppers
Amortyzatory tylne: H-D
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy Ultima
Błotnik tylny: JDF Choppers
Błotnik przedni: JDF Choppers
Zbiornik Paliwa: JDF Choppers
Zbiornik oleju: JDF CHoppers
Koło przednie: ze stali nierdzewnej 100 szprych, opona Avon 90/90-19
Koło tylne: stalowe OG Wire Wheels z USA, szprych 150, opona Avon 240/10-18
Hamulec przedni: jedna tarcza DNA zacisk 4-tłoczkowy Wilwood
Hamulec tylny: puley brake system, zacisk 6-tłoczkowy Tokicko, zaadaptowany z japońskiego motocykla sportowego / JDF Choppers
Wyposażenie i osprzęt
Podnózki i dźwignie: Accutronix USA
Kierownica: JDF Choppers
Osprzęt kierownicy: DNA
Lusterka: Custom Chrome Eclipse Flame Steam
Manetki: Custom-Chrome
Reflektor Andrzej Ritter
Lampa tylna: Custom-Chrome
Siodło: JDF Choppers
Malowanie: BIR Jeremi Borkacki
Maszynę, która jest na zdjęciach, Dziku zbudował dla siebie.
Budowa trwała trzy lata, bo projekt musiał być z konieczności realizowany w czasie wolnym. Pierwszeństwo zawsze mają motocykle klientów. Siłą rzeczy podczas tak długiej realizacji projektu koncepcja nie raz ulegała zmianie, jednak wystarczy nawet pobieżny rzut oka, by stwierdzić, że ten chopper wygląda naprawdę intrygująco – ma swój styl i nie sposób odmówić mu oryginalnej formy.
Punktem wyjścia do budowy tej maszyny był kupiony okazyjnie silnik S&S o pojemności 1600 ccm. Zważywszy, że ta zacna, amerykańska jednostka napędowa wyposażona jest w ostry wałek rozrządu Andrews, zapłon Dyna 2000 oraz gaźnik Mikuni HSR 48, możecie być spokojni – każdy energiczniejszy ruch rolgazu spowoduje szelmowski grymas na twarzy jeźdźca i autograf z przypalonej gumy na asfalcie. O właściwy podkład akustyczny zadbają wydechy Vance & Hines, które Jakub lekko skrócił, by nie przysłaniały pięknego, tylnego koła.
Tu dochodzimy do clou programu, którym są ekstrawaganckie, customowe koła. Tylne – to gęsto najeżona szprychami, chromowana, samochodowa felga. Na takich obręczach toczą się najbardziej wypasione lowridery, którymi zadają szyku ziomale z latynoskich dzielnic amerykańskich metropolii. Dziku tak mocno je sobie upodobał, że postanowił dobudować do niego motocykl – oczywiście choppera z długim widelcem.
Wybór kół miał swoje konsekwencje,.