Replika na oficjalnej licencji Ferrari® dla Windows® Realistyczna kierownica o konstrukcji zaprojektowanej pod kątem zawodów Wykonana w skali 9:10 replika (32 cm średnicy) kierownicy prawdziwego samochodu Ferrari 488 Challenge na oficjalnej licencji firmy Ferrari® Płyta czołowa i 2 łopatki zmiany biegów wykonane z czarnego szczotkowanego metalu utlenianego elektrolitycznie 15 wbudowanych diod obrotomierza 2 kontrolery kierunkowe (d-pady) z funkcją przycisku + 2 przełączniki obrotowe z funkcją przycisku + 8 przycisków czynności = łącznie 26 programowalnych funkcji! Kierownica ręcznie obszyta importowanym z Włoch materiałem Alcantara® — takim jak na oryginalnych kierownicach Ferrari® Serwopodstawa Thrustmaster TS-PC i zdejmowana kierownica Ferrari 488 Challenge z metalową płytą czołową; część kompleksowego systemu 2 duże łopatki sekwencyjnej zmiany biegów zamocowane na kierownicy (wysokość 14 cm — wykonane w całości z metalu — przełącznik Tact o żywotności przekraczającej 500 000 aktywacji) Podstawa z siłowym sprzężeniem zwrotnym wyposażona w serwomotor bezszczotkowy o dużej mocy Bardzo dynamiczny 40-watowy silnik cechuje się szczególnie krótkim czasem reakcji, mocnymi efektami i wierniejszym sprzężeniem zwrotnym. Bezszczotkowy silnik w podstawie TS-PC RACER zapewnia siłowe sprzężenie zwrotne o mocy 40 watów i wyjątkową szybkość działania (moment dynamiczny) — od długich łuków (tryb (STALL) po szczególnie ostre zygzaki (tryb DYNAMIC). Chłodzenie Układ Motor Cooling Embedded (złożony wniosek patentowy) zachowuje charakterystykę dynamiczną nowego silnika, zapobiegając jego przegrzaniu i zapewniając ciche działanie. Cechuje się o 50% większą dynamiką, 4-krotnie większym momentem utyku oraz odprowadzaniem ciepła przy użyciu układu jednofazowego**. **W porównaniu z obecnymi kierownicami Thrustmaster z siłowym sprzężeniem zwrotnym H.E.A.R.T i F.O.C. Field Oriented Control: technologia H.E.A.R.T (HallEffect AccuRate Technology) zapewnia 16-bitową rozdzielczość (65 536 wartości), a nowy algorytm F.O.C. (Field Oriented Control) dynamicznie optymalizuje reakcję na intensywne zapotrzebowanie na moment obrotowy. Silnik dynamicznie i sprawnie realizuje żądania zwiększenia momentu obrotowego, zapewniając kompensację i zapobiegając spadkom mocy. PC Zgodność z komputerami PC (Windows® 10/8/7) możliwa dzięki sterownikom Thrustmaster dostępnym do pobrania ze strony http://support.thrustmaster.com/. Ponadto dzięki sterownikom można dbać o to, aby w kierownicy zawsze była zainstalowana najnowsza wersja oprogramowania sprzętowego Zgodność Zgodność z produktami wyścigowymi z kompleksowego systemu Thrustmaster: skrzynią biegów TH8A*, zestawami pedałów T3PA-PRO* i T3PA* oraz dodatkowymi kierownicami wyścigowymi* (Ferrari F1 Wheel Add-On, Ferrari GTE Wheel Add-On, 599XX Evo 30 Wheel Add-On Alcantara® Edition, TM Leather 28 GT Wheel Add-On, TM Rally Wheel Add-On Sparco R383 Mod i TSS Handbrake Sparco Mod). *Do nabycia osobno.
Produkt możesz zamówić poprzez stronę inetrnetową. Przejdź do sklepu poprzez link w ogłoszeniu. Na stronie sklepu znajdziesz szerszy opis produktu, dane techniczne oraz informacje o sposobach dostawy.