Następne

Praca dla asystentki ds. administracyjnych, Dania - Herning

Szczegóły

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę

Typ pracy:
Stała

Czas trwania:
pół roku

Wymagane doświadczenie:
Tak

Praca zdalna:
Nie


Opis

Praca dla asystentki ds. administracyjnych, Dania - Herning

Do obowiązków Asystentki należy:
-logistyczne, organizacyjne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach,
-przygotowanie zestawień, sprawozdań, raportow,
-administrowanie dokumentacji z obszaru ksiegowosci,
-zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy oraz współpraca z pracownikami,
-planowanie, koordynowanie, rekrutacja nowych pracownikow, przygotowanie podstawowych dokumentow zwiazanych z zatrudnieniem pracownikow,
-koordynacja oraz realizowanie biezacych zadan wyznaczonych przez dyrektora.

Asystentka powinna cechować się, m.in.:
-min. wyksztalceniem srednim, mile widziane wyksztalcenie wyzsze,(kierunki preferowane: ekonomia, zarzadzanie, marketing, logistyka),
-otwartosc na rozwoj, zdobywanie nowej wiedzy i doswiadczen,
-doswiadczenie na samodzielnym stanowisku zwiazanym z obsluga biura,
-zdolnościami organizacyjnymi i interpersonalnymi, komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą,
-umiejętnościami samodzielnej pracy pod presją czasu oraz w zmieniajacych sie okolicznosciach,
-dobrej organizacji pracy wlasnej, inicjatywa, otwartoscią na roznorodnosc,
-kreatywnością, zaangazowaniem i odpowiedzialnością,
-umiejetnosciami szybkiego uczenia sie, umiejetnosciami analitycznymi,
-dobra znajomosci jezyka angielskiego (w mowie i pismie), lub znajomosc jezyka dunskiego - umozliwiajaca swobodne komunikowanie sie z klientami firmy,
-doswiadczenie na podobnym lub pokrewnym stanowisku,
-odpornosc na stres,
-praktyczne posługiwanie się pakietem MS Office (Exel, Word), sprzętem biurowym,
-czynne prawo jazdy kat. B

Gdzie odbywałaby się praca ?
-miejsce pracy: Herning, Dania,
-praca również w terenie (spotkania z pracownikami, klientami).

Co oferujemy w zamian ?
-ciekawa, pełna wyzwań prace w firmie doradztwa personalnego o 11 letnim istnieniu na rynku duńskim,
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o prace na terenie Danii.
-samodzielność w działaniu,
-praca, która wiąże się z rożnym natężeniem kontaktów z ludźmi,
-atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
-pakiet socjalny,
-możliwość rozwoju poprzez różnorodność zadań.

Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane oferta pracy prosimy o przesłanie CV na maila: [email protected]

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Dziękujemy.


Zadaj pytanie

Pamiętaj! Dla własnego bezpieczeństwa nie wysyłaj pieniędzy przelewem lecz przekazuj je osobiście dopiero po sprawdzeniu przedmiotu.

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SoftNinjas Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, w celu świadczenia usług w ramach serwisu Sprzedawacz.pl - zgodnie z polityką prywatności.
* Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu Sprzedawacz.pl

Następne ogłoszenie

Sprawdź także

Przeglądaj oferty w okolicy

Następne