Znakowanie opakowań – wykorzystaj je w promocji swojej firmy

 Znakowanie opakowań – wykorzystaj je w promocji swojej firmy

Chociaż swego czasu reklamówki były uznawane za symbol rozwoju technologicznego, przez ostatnie lata wiele się zmieniło. Wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej, ludzie zaczęli zwracać większą uwagę na to, w jaki sposób mogą walczyć z zanieczyszczeniem środowiska, jednocześnie nie zmuszając się do większych wyrzeczeń. Na pierwszy front poszedł więc plastik i tworzone z niego produkty jednorazowe - zapełniające wysypiska i gromadzące się na masową skalę w morzach i oceanach. W miejscu popularnych dotychczas foliówek pojawiła się równie wygodna, ale bezpieczniejsza dla środowiska alternatywa - torby papierowe.

Znakowanie opakowań - zrób to rozsądnie!

Wszędzie tam, gdzie produkt, potrzebne jest również opakowanie. Torby papierowe nie tylko ułatwiają przenoszenie zakupów, ale odpowiednio spersonalizowane, stanowią również element marketingowy. Przedsiębiorcy wybierający wersje z nadrukiem, zdają sobie sprawę z tego, że umieszczone na nich informacje są przenoszone w przestrzeni publicznej i dostrzegane przez potencjalnych klientów, którzy mogą podświadomie zapamiętać nazwę firmy czy logo. Kiedy w przyszłości staną przed potrzebą znalezienia danego produktu, z większym prawdopodobieństwem pomyślą w pierwszej kolejności o markach, z którymi już się zetknęli.

Torby papierowe z nadrukiem są często znacznie droższe niż ich tradycyjna, gładka forma. Średnie ceny sięgają nawet kilku złotych za sztukę, a zakup staje się opłacalny dopiero przy zamówieniu masowym. Oznaczanie opakowań nie musi być jednak drogie. Poza gotowymi nadrukami, na rynku można znaleźć również stemple oraz pieczątki z logo umożliwiające samodzielną personalizację niewielkim kosztem. Takie produkty mogą być wykorzystywane wielokrotnie, a jedynym kosztem z jakim się wiążą, jest okresowe uzupełnianie zapasów tuszu.

Gdzie może przydać się stempel z logo?

Znakowanie opakowań przy pomocy takich rozwiązań jest szczególnie przydatne dla małych i średnich firm, chociaż może być z powodzeniem wykorzystywane wszędzie tam, gdzie sprzedawany jest produkt fizyczny. W kontekście aktualnych wydarzeń, warto jednak zwrócić uwagę przede wszystkim na branżę gastronomiczną, która w związku z trwającą epidemią, została zmuszona do znacznego zwiększenia sprzedaży jedzenia na wynos. Produkty lądujące wcześniej prosto na talerzu, teraz muszą być dostarczone bezpośrednio do klienta, a co za tym idzie - zapakowane.

Skąd wziąć stemple i pieczątki dla swojej firmy?

W takim przypadku stempel, czy pieczątka z logo może okazać się niezastąpioną opcją, umożliwiając tanie i efektywne oznaczanie opakowań. Dodatkową zaletą jest fakt, że gładkie torby papierowe cechują się dużo większą dostępnością i czasem realizacji niż wersje z gotowymi nadrukami, które trzeba zamawiać z wyprzedzeniem. Posiadając własne narzędzia do personalizacji, restauratorzy mogą znacznie skrócić czas oczekiwania, nabywając opakowania na bieżąco, wedle aktualnego zapotrzebowania.

W podobnej sytuacji znalazły się również salony kosmetyczne i mniejsze drogerie, działające dotychczas głównie stacjonarnie - to właśnie takie punkty zostały w dużej mierze zmuszone do rozpoczęcia sprzedaży przez internet. Również dla nich znakowanie opakowań jest ciekawym narzędziem marketingowym, pozwalającym dostarczyć informacje o firmie bezpośrednio do domów klientów, zapadając im w pamięć na dłużej. Chociaż zarówno stemple, jak i pieczątki nadają się do oznaczania różnych rodzajów opakowań, warto wziąć pod uwagę, że kosmetyki cechują się często niewielkimi rozmiarami, dla których pieczątka z logo będzie całkowicie wystarczalna.

Skąd wziąć stemple i pieczątki dla swojej firmy?

Stemple i pieczątki z logo można szybko i łatwo zamówić przez internet. Chociaż na rynku można znaleźć kilku producentów zajmujących się dystrybucją rozwiązań tego typu, na wyróżnienie zasługuje firma Stempleks, oferująca jakościowe produkty, w przystępnych cenach. Wystarczy wybrać odpowiedni produkt i wprowadzić własną treść. Na tej podstawie zostanie wygenerowany wzór, odpowiedni dla indywidualnego tekstu (chociaż istnieje również możliwość ręcznego zaprojektowania szablonu). Później wystarczy złożyć zamówienie i czekać na dostawę.

Takie rozwiązanie jest przydatne w każdych warunkach, warto jednak zastanowić się nad nim szczególnie teraz - rozpoczynając sprzedaż internetową, czy dostarczając samodzielnie produkty na wynos, jak w przypadku restauracji i barów. Stempleks zdaje sobie z tego sprawę, więc starając się wspierać małych przedsiębiorców, firma przygotowała gotowe zestawy produktowe, a także promocyjną ofertę pieczątek tabelarycznych, w ramach której wprowadzono rabaty na niektóre produkty.

Data publikacji: 2020-06-16, ostatnia zmiana: 2020-06-16

ZOBACZ OGŁOSZENIA

Dzielnicowy Portal Informacyjny Warszawy - City Media
123,00 zł
Warszawa
(woj. mazowieckie)
Ulotki dwustronne w 24H - wydruk 1000 szt. Papier: kreda 130g - KOLOR
124,99 zł
Warszawa
(woj. mazowieckie)
Pozyskam klientów do mikroprzedsiębiorstw
1 843,77 zł
Lublin
(woj. lubelskie)
Akcje Górnicze kupie
1,00 zł
Ruda Śląska
(woj. śląskie)
szybka oferta kredytowa
za darmo
Lublin
(woj. lubelskie)
Marketing dla małych firm
1 843,77 zł
Piszczac
(woj. lubelskie)
Ekologiczne torby z nadrukiem - na zamówienie - hurt
1,00 zł
Rzeszów
(woj. podkarpackie)
Torby polipropylenowe z nadrukiem - trwałe, kolorowe, hurt
1,00 zł
Gdynia
(woj. pomorskie)
Bramy balonowe balony z helem wypuszczanie balonów z pudła
4,00 zł
Zgierz
(woj. łódzkie)
Prowadzenie strony fanpage na Facebooku
250,00 zł
Warszawa
(woj. mazowieckie)

ZOBACZ POWIĄZANE ARTYKUŁY NA BLOGU

Sklep internetowy (sklep online) to już fundament także dla sprzedaży off-line
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie sklepu internetowego. Czy to dobry pomysł? Jakie niesie to za sobą korzyści? I czy sklep online naprawdę musi oznaczać różne skomplikowane, techni...
Data publikacji: 2021-02-04
Jak sprzedawać na WordPress i WooCommerce?
Darmowy i popularny system CMS WordPress już od kilkunastu lat używany jest przez miliony użytkowników, blogerów, czy przedsiębiorców na całym świecie. Powstał w 2003 roku i na początku był znany jedy...
Data publikacji: 2020-12-30
Sprzedaż w Internecie z każdym rokiem w górę
Jak wyglądał pierwszy handel internetowy? Co się zmieniło na przestrzeni czasu i jakie są najnowsze trendy i możliwości sprzedaży w internecie? Przedstawiamy zarys historii e-commerce, podpowiadamy, w...
Data publikacji: 2020-10-02
Sprzedaż w internecie w liczbach, kiedyś a dzisiaj, jak zmieniała się sprzedaż przez ostatnie 20 lat?
Liczne badania pokazują, że 80% decyzji zakupowych podejmujemy właśnie w internecie. Jesteśmy bardziej świadomi swoich potrzeb i oczekujemy jedynie doradztwa w kwestii wyboru produktów czy usług. A ja...
Data publikacji: 2020-09-27

Zgłoś uwagi

Stale pracujemy nad wydajnością i wygodą korzystania ze Sprzedawacza. Jeżeli zauważyłeś błąd lub masz pomysł na nowe funkcjonalności - daj nam znać i przyczyń się do ulepszenia serwisu!

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SoftNinjas Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, w celu świadczenia usług w ramach serwisu Sprzedawacz.pl - zgodnie z polityką prywatności.
* Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu Sprzedawacz.pl.
Wyślij